سلیمی: کمبودهای وزنه برداری را در نهاد ریاست جمهوری مطرح کردیم/ دخالتی در امور فنی تیم ملی نمی کنم


سلیمی: کمبودهای وزنه برداری را در نهاد ریاست جمهوری مطرح کردیم/ دخالتی در امور فنی تیم ملی نمی کنم

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: جلسه‌ای درباره کم و کاستی‌های این رشته ورزشی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره دیداری که در نهاد ریاست جمهوری داشتند، اظهار کرد: جلسه‌ای درباره کم و کاستی‌ها و کمبود‌های وزنه برداری در نهاد ریاست جمهوری داشتیم که خوشبختانه جلسه خوبی بود. به هر حال مشکلاتی در این رشته ورزشی از گذشته تاکنون وجود داشته که سعی داریم، بتوانیم آن‌ها را برطرف یا به کمترین حد خودش برسانیم.

او درباره شرایط اردوی بابلسر گفت: خداراشکر وضعیت اردو خوب است و خود من هم سعی می‌کنم هفته‌ای یک بار به ورزشکاران سرکشی کنم تا هم از نزدیک جویای شرایط اردویی شوم. خوشبختانه ملی‌پوشان از شرایط اردویی راضی هستند. البته ما هم سعی داریم تا زمان اعزام به مسابقات بهترین شرایط را از همه نظر فراهم کنیم. تاکنون در حوزه فنی ورود نکردم و چندان اطلاع ندارم، که شرایط آمادگی ورزشکاران به چه صورت است.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره اینکه در این مدت شرایط چطور پیش رفته است، بیان کرد: از روزی که وارد فدراسیون وزنه برداری شدیم، تلاش کردیم شرایط را به شکل بهتری ایجاد کنیم. اکنون هم کار‌های مربوط به اعزام تیم را به قهرمانی آسیا انجام می‌دهیم تا تیم را به بحرین بفرستیم. سیاست ما این است از لحاظ پشتیبانی بهترین شرایط را برای تیم و کادرفنی رقم بزنیم تا آن‌ها از لحاظ تمرینی بهترین شرایط را پشت سر بگذارند.

سلیمی در پایان گفت:البته قضاوت اصلی باید خانواده وزنه‌برداری داشته باشند که شرایط در این مدت کوتاهی که رأس کار بوده‌ایم چطور بوده است. هر چه بوده ما سعی کردیم به شکل مطلوب برنامه‌هایی که مدنظر قرار دادیم را پیگیری کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...