تجلیل از مدیرکانون «دوستان آسمانی» به عنوان پیشکسوت دفاع مقدس


تجلیل از مدیرکانون «دوستان آسمانی» به عنوان پیشکسوت دفاع مقدس

در مراسم پیشکسوتان دفاع مقدس از مدیر کانون فرهنگی هنری «‌دوستان آسمانی» جهرم به رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس روز گذشته ۳۰ شهریورماه همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در جهرم با حضور فرماندار ویژه شهرستان، مسئولان و مدیران ادارات، پیشکسوتان دفاع مقدس و … در تالار «علامه امینی» این شهرستان برگزار شد.

در این همایش، دیدار جمعی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا با رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق ویدئو کنفرانس به صورت زنده در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس جهرم پخش شد.

در پایان این همایش نیز از ۱۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد که «مسعود گواهیان» مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»‌ نیز به عنوان رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

گواهیان بیش از ۲۰ سال است که در این کانون فرهنگی هنری مشغول فعالیت های فرهنگی بوده و تا کنون نیز موفق به کسب چندین رتبه کشوری در سطح مساجد، کانون های فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج در حوزه های مختلف شده است.

مدیر این کانون فرهنگی هنری همچنین افتخار جانبازی دوران دفاع مقدس را دارد.

کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»‌با برخورداری یک هزار و ۵۰۰ عضو کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال به عنوان کانون های فعال استان و کشور محسوب می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری