طراحی ساعت هوشمند وان پلاس Nord Watch را در این عکس ببینید


طراحی ساعت هوشمند وان پلاس Nord Watch را در این عکس ببینید

رندری منتشر شده که طراحی ساعت هوشمند وان پلاس Nord Watch را فاش می‌کند. اسمارت واچ اقتصادی وان پلاس نورد واچ به زودی معرفی می‌شود.وان پلاس خودش را آماده رونمایی از نخستین ساعت هوشمند اقتصادی سری نورد به نام Nord Watch می‌کند. لندینگ پیج این ساعت...

رندری منتشر شده که طراحی ساعت هوشمند وان پلاس Nord Watch را فاش می‌کند. اسمارت واچ اقتصادی وان پلاس نورد واچ به زودی معرفی می‌شود.

وان پلاس خودش را آماده رونمایی از نخستین ساعت هوشمند اقتصادی سری نورد به نام Nord Watch می‌کند. لندینگ پیج این ساعت اکنون در وب‌سایت وان پلاس هند ایجاد شده و این یعنی به رویداد معرفی آن خیلی نزدیک هستیم. اما پیش از رونمایی رسمی، حالا یک افشاگر هندی عکسی را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به ساعت اقتصادی وان پلاس است و طراحی آن را نشان می‌دهد.

رندری که از وان پلاس نورد واچ منتشر شده، آن را در یک رنگ مشکی به نمایش می‌گذارد. در این تصویر نمایشگر مربعی آن را با یک تاج روی فریم کناری می‌بینید و یک بند سیلیکونی نیز به بدنه آن متصل است. این تصویر نشان می‌دهد که نورد واچ به ردیاب‌های سلامت مثل سنسور ضربان قلب، گام شمار، کالری شمار و غیره نیز مجهز خواهد بود.

طراحی ساعت هوشمند وان پلاس Nord Watch را در این عکس ببینید

مشخصات فنی احتمالی وان پلاس Nord Watch

وان پلاس تأیید کرده که این ساعت به یک نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۶۸ در ۴۴۸ پیکسلی و اوج روشنایی ۵۰۰ نیت مجهز خواهد بود. اما اعلام دیگر اطلاعات آن را به روزهای بعد موکول کرده است. با این حال افشاگر هندی می‌گوید که این ساعت ۱۰۵ حالت تناسب اندام داشته و به نظارت روی سطح اکسیژن خون، ردیاب ضربان قلب، نظارت روی استرس و نظارت روی سلامت زنان مجهز است.

نورد واچ از واچ فیس‌های متعددی پشتیبانی می‌کند و با بلوتوث نسخه ۵.۲ به گوشی کاربر متصل می‌شود. در حالی که اشاره‌ای به سایز باتری آن نشده، اما گفته می‌شود با هر بار شارژ قادر است ۱۰ روز دوام بیاورد. همچنین بر اساس شایعات این گجت پوشیدنی به جز رنگ مشکی، در رنگ‌های سفید و طلایی نیز عرضه خواهد شد و قیمتی بین ۶۰ تا ۱۰۰ دلار خواهد داشت.

منبع :gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش