امروز جبهه مقاومت مقتدرترین نیروی تصمیم گیرنده در سطح بین الملل است


امروز جبهه مقاومت مقتدرترین نیروی تصمیم گیرنده در سطح بین الملل است

احمدزاده گفت: امروز جبهه مقاومت مقتدرترین نیروی تصمیم گیرنده در سطح بین الملل بوده و شرق و غرب در مقابل این جبهه ناتوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۳۱ شهریور ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه فتح، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل دادگستری، دادستان یاسوج و اعضای شورای تامین استان برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس و همچنین تشکر از بسیجیان، نیروهای انتظامی، جهادی، مسلح و روحانیت، گفت: امام خمینی (ره) همراه با تفکر و جریانی جدید بر مبنای توحید، خداپرستی و استقلال کشورها ایجاد کرد، هر دو قدرت شرق و غرب دست در دست هم دادند تا این تفکر جدید را از بین ببرند و جریانات کمونیسم و انحرافی و غیرانقلابی به دنبال سرنگونی انقلاب بودند.

«سید علی احمدزاده» با اشاره به اینکه تانک ها و تجهیزات از طرف شوروی سابق و کشورهای غربی برای مقابله با کشورمان تحویل صدام شد، افزود: رژیم بعثی عراق با فکر اینکه در عرض یک هفته می تواند به تهران برسد و تهران را فتح کند وارد جنگ با ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم تصور صدام و رژیم بعثی این کشور ولی آنها چندین ماه پشت دروازه‌های خرمشهر و آبادان گرفتار شده و هیچ گاه نتوانستند به اهواز برسند.

احمدزاده با بیان اینکه دلاورمردان و سرافرازان سپاه، تیپ 48 فتح، بسیج، ارتش، و دولت با تفکر انقلابی پای کار هستند، یادآور شد: امروز جبهه مقاومت مقتدرترین نیروی تصمیم گیرنده در سطح بین الملل بوده و شرق و غرب در مقابل این جبهه ناتوان است.

استاندار کهگیلویه و بوییراحمد تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت به رهبری و هدایت های مقام معظم رهبری سرنوشت دنیا را رقم می زند و ملت ها را به سمت استقلال و آزادی می برد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید