سرالکس فرگوسن: آرسنالی‌ها بچه‌اند و این بدترین لیورپول است


سرالکس فرگوسن: آرسنالی‌ها بچه‌اند و این بدترین لیورپول است

ریو فردیناند فاش کرده سرمربی سرالکس فرگوسن رقیبان خود را بچه خطاب کرده است.

به گزارش رکنا، فرگوسن بیش از دو دهه هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشت و رقابت بین یونایتد و لیورپول در زمان این سرمربی به اوج خود رسید. همچنین جدال با سرمربی پیشین توپچی‌ها آرسن ونگر مثل بنزین آتش این رقابت‌ها را شعله ور می‌کرد. فردیناند مدافع سابق منچستریونایتد درباره صحبت های فرگوسن در رختکن گفت: یکی از حرف‌هایی که سرالکس در رختکن درباره آرسنال می‌گفت این بود که به صورت آنها بروید. آن‌ها از این کار خوششان نمی‌آید چون نمی‌توانند آن را مدیریت کنند، آن‌ها یک مشت بچه هستند. جلوی آن‌ها بایستید و این بازی را خواهید برد. ریو، تو از روی آن‌ها رد خواهی شد. قدرت تو خیلی بیشتر از آن‌هاست.

فردیناند ادامه داد: یکی از خاطره انگیز‌ترین صحبت‌های سرالکس در آنفیلد و مقابل لیورپول بود. او به ما گفت: حتی نیازی نیست با شما حرف بزنم. وقعا می‌گویم. آن‌ها بدترین لیورپولی هستند که من تا به حال دیده‌ام. و بله ما آن روز پیروز مسابقه شدیم.

سرالکس فرگوسن پرافتخار‌ترین سرمربی منچستریونایتد است. فرگوسن 49 بار مقابل ونگر قرار گرفته و 23 پیروزی و 10 تساوی دارد. لیورپول در 27 سال حضور فرگوسن در یونایتد نتوانست حتی یک بار قهرمان لیگ برتر شود. یونایتد در همین مدت زمان 13 بار جشن قهرمانی گرفتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عوامل شکست رژیم غذایی