30 اسیر فلسطینی از هفته آینده اعتصاب غذا خواهند کرد


30 اسیر فلسطینی از هفته آینده اعتصاب غذا خواهند کرد

باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد ۳۰ اسیر تصمیم گرفته اند از هفته آینده در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا بزنند.

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که ۳۰ اسیر فلسطینی تصمیم دارند از روز ۲۵ سپتامبر در اعتراض به ادامه بازداشت موقت خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا بزنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این مرکز حقوقی اشاره کرد که تنها ۴ روز تا آغاز اعتصاب غذای اسرا باقی مانده و آن‌ها کاملا آماده هستند و منتظر آغاز نبرد خود در ۲۵ سپتامبر هستند.

باشگاه اسیر فلسطینی تاکید کرد که اسیران مذکور روزانه در معرض سیاست تبعض نژادی و ظلم و جنایت سازمان زندان‌های صهیونیستی قرار دارند و این رژیم سیاست مرگ تدریجی را علیه آنان در پیش گرفته است.

اسیران فلسطینی ملت فلسطین را به کنار گذاشتن اختلافات داخلی و اتحاد در مسیر مبارزه علیه دشمن صهیونیستی فراخواندند.

باشگاه اسیر فلسطین بازداشت مصعب آشتیه مبارز تحت تعقیب فلسطینی به دست نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در شهر نابلس را هم تاسف آور خواند.

باشگاه اسیر فلسطین همچنین از وخامت حال اسیر «ناصر ابوحمید« در زندان رمله رژیم صهیونیستی خبر داد. این اسیر فلسطینی به سرطان مبتلا است و وضعیت بسیار وخیمی دارد.

اسیر ابوحمید یکی از ۲۳ اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان است که نیازمند مراقبت ویژه و طی دوره‌های درمانی است، اما با این حال رژیم صهیونیستی حاضر به آزادی یا درمان او نیست. وی ۴۹ ساله و ساکن اردوگاه امعری در شهر رام الله است که از سال ۲۰۰۲ به اسارت گرفته شده است و به ۷ مرتبه حبس ابد و ۵۰ سال دیگر زندان محکوم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی