مسابقه دلنوشته ای به شهدا مجازی برگزار می شود


مسابقه دلنوشته ای به شهدا مجازی برگزار می شود

رضا صدیقی مهنی گفت: مسابقه دلنوشته ای به شهدا به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند دلنوشته های خود را خطاب به یکی از شهدا مخصوصا حاج قاسم سلیمانی نوشته و برای ما ارسال کنند

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به همزمانی دهه پایانی ماه صفر با هفته دفاع مقدس بنابراین ویژه برنامه های کانون تلفیقی از این مناسبت ها است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: در همین راستا امروز به همت اعضای کانون مسجد و محله متناسب با این مناسبت ها فضاسازی شد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه های ویژه این ایام، مسابقه دلنوشته ای به شهدا است که به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند دلنوشته های خود را خطاب به یکی از شهدا مخصوصا حاج قاسم سلیمانی نوشته و برای ما ارسال کنند.

صدیقی مهنی ابراز کرد: ختم مجازی قرآن کریم به نیابت از شهدا یکی دیگر از برنامه های ویژه دفاع مقدس و دهه پایانی ماه صفر است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: این ویژه برنامه با مشارکت اعضای کانون به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در ویژه برنامه های مناسبتی این ایام قرار دارد.

صدیقی مهنی اضافه کرد: از سایر برنامه های در نظر گرفته شده دعوت از بچه مسجدی های عضو کانون برای شرکت گسترده در نماز جمعه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت یادآور شد: همزمان با اربعین حسینی مراسم عزاداری همراه با قرائت زیارت اربعین برگزار شد.

وی عنوان کرد: به همت بچه مسجدی های عضو کانون ۲ نفر از نیازمندان روستا در اربعین حسینی به سفر عتبات عالیات مشرف شدند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!