دی‌بروینه: بس است؛ چقدر با ولز بازی کنیم!


دی‌بروینه: بس است؛ چقدر با ولز بازی کنیم!

در آستانه دیدار امشب بلژیک و ولز در لیگ ملتهای یوفا، کوین دی‌بروینه می‌گوید از بازی با ولز در رقابتهای اروپایی خسته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک در 10 سال گذشته در رقابتهای مختلف اروپایی تا کنون هشت بار با ولز بازی کرده و دیدار امشب دو تیم در لیگ ملتهای یوفا نهمین دیدار دو تیم در این یک دهه خواهد بود.

شاید به همین علت است که کوین دی‌بروینه، ستاره تیم ملی بلژیک، در آستانه این بازی گفت از بازی کردن با ولز خسته شده است. ستاره بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید یوفا باید فکری به حال این مساله بکند چرا که بلژیک سالها است با حریفان مشخصی دیدار می‌کند.

بلژیک هم در رقابتهای انتخابی جام جهانی قطر و هم در مرحله گروهی لیگ ملتهای یوفا با ولز همگروه بود.

دی‌بروینه: بس است؛ چقدر با ولز بازی کنیم!

دی‌بروین در گفتگو با روزنامه انگلیس تلگراف گفت:" فکر کنم نیمی از فوتبالی من من در بازی با ولز گذشته. ما همیشه با یک سری تیم ثابت بازی می‌کنیم.

ما برای آماده شدن تیم ملی در آستانه جام جهانی نیازی به این بازی‌ها نداشتیم. ما همیشه آماده هستیم و چه در این دو بازی به میدان می‌رفتیم یا نمی‌رفتیم تاثیری در میزان آمادگی‌مان نداشت. ما سالها و سالها است در تیم ملی بازی می‌کنیم. سعی‌مان این است که این دو بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و بعد دیگر فقط به فکر جام جهانی خواهیم بود".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز