تیم ملی می‌تواند مقابل انگلیس شگفتی‌ساز باشد


تیم ملی می‌تواند مقابل انگلیس شگفتی‌ساز باشد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: حس می‌کنم تیم ملی در قطر مقابل انگلیس می‌تواند همه را غافلگیر کند.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی در رابطه با تغییرات در تیم ملی و حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت این تیم اظهار داشت: به تغییرات کاری ندارم. بازیکنان خوبی در تیم ملی حضور دارند که می‌توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند. با نسل خوبی که در جام جهانی داریم می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

وی افزود: شاید برخی بگویند منطقی نیست اما یک حسی به من می‌گوید که می‌توانیم در قطر همه را غافلگیر کنیم چرا که بازیکنان خوبی در تیم ملی حضور دارند و این توانایی را دارند که خود را به همه نشان دهند. بازیکنان، الان تجربه لازم را هم دارند تا شاهد اتفاقات بزرگی باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: بازی نخست خیلی مهم است. باید تمرکزمان روی دیدار اول باشد. اگر بتوانیم در بازی اول اتفاق بزرگی را رقم بزنیم ترس به جان سایر رقبا می‌افتد و راه هموارتر می‌شود.

نصرتی اضافه کرد: همانطور که گفتم نسل خوبی در تیم ملی داریم و در هر پست بازیکنان خوبی حضور دارند. انگلیس به عنوان نخستین حریف، شناخت لازم را از ما ندارد و به همین خاطر می‌توانیم مقابل آنها حرفی برای گفتن داشته باشیم. اگر در این بازی موفق باشیم می‌توانیم به صعود به مرحله بعد امیدوار باشیم.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته