تات: رویای حضور در جام جهانی را از ما گرفتند


تات: رویای حضور در جام جهانی را از ما گرفتند

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:ما آرزوی حضور در جام جهانی را داشتیم و به این تورنمنت صعود کردیم، اما آن‌ها رویای ما را از ما گرفتند.

ماریو تات مربی سابق تیم ملی کشورمان در مصاحبه با شبکه تی پورتال کرواسی گفت: دو هفته از برکناری ما گذشته، ولی هنوز متوجه چنین اقدامی نشدیم. این تصمیم فدراسیون فوتبال ایران برای ما ناراحت کننده بود، چون ما برای رسیدن ایران به این مرحله تلاش زیادی کرده بودیم.

تات ادامه داد: ما در شرایطی که تیم ملی ایران ناامید شده بود به آن‌ها کمک کردیم و آن‌ها را به جای تشکر ما را اخراج کردند. ما توضیحی برای این اقدام فدراسیون ایران نداریم. در طول مسابقات مقدماتی داستان‌های زیادی را می‌شنیدیم و یکی از این داستان‌ها هم نبود اتحاد در تیم بود.

تات به اقدام فدراسیون فوتبال ایران اعتراض کرد، گفت: آن‌ها به من گفتند اخراج اسکوچیچ به دلیل بی انضباطی در تیم انجام شده است. سوال من از آن‌ها این است چگونه تیمی که انضباط ندارد در ۱۸ بازی ۱۵ برد کسب می‌کند؟ ما فقط در یک بازی بی اهمیت مقابل کره باختیم، چون قبل از آن صعودمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده بود.

دستیار اسکوچیچ به کارلوس کی روش کنایه زد و گفت: پس از آنکه ما کار صعود تیم ملی به جام جهانی را انجام دادیم کارلوس کی روش پرتغالی می‌تواند به راحتی کارش را ادامه دهد. وضعیت عجیب و غریبی داریم و ما به خاطر این تصمیم ناامید هستیم. مربیان به کالای مصرفی تبدیل شدند و این ماهیت فوتبال مدرن است.

تات: رویای حضور در جام جهانی را از ما گرفتند

تات در پایان از نابود شدن آرزویشان با برکناری اسکوچیچ خبر داد و گفت: ما تلاش زیادی کردیم تا ایران به جام جهانی برسد. ما آرزوی حضور در مسابقات جام جهانی را داشتیم و با شایستگی به این تورنمنت صعود کردیم، اما آن‌ها رویای ما را از ما گرفتند. اسکوچیچ به خاطر برکناری اش بسیار ناامید و ناراحت است و ضربه بزرگی به او وارد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد