حمایت معیشتی بچه‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) از محرومان در دهه آخر صفر


حمایت معیشتی بچه‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) از محرومان در دهه آخر صفر

اعضای کانون فرهنگی هنری «گام دوم انقلاب» علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری و طبخ و توزیع غذای نذری در دهه پایانی ماه صفر، ۸۰ بسته معیشتی را تهیه و بین خانواده‌های محروم توزیع می‌کنند.

حجت الاسلام «سید سیف الله قلی پور»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع بسته های معیشتی میان اقشار محروم تحت پوشش کانون فرهنگی هنری «گام دوم انقلاب» در جوار مسجد حضرت ابوالفضل(ع) (واقع در نعمت آباد) خبر داد و اظهار کرد: این بسته های معیشتی میان ۸۰ خانواده نیازمند توزیع می شود و شامل بسته برنج، روغن و گوشت است.

مدیر کانون فرهنگی هنری گام دوم انقلاب بیان کرد: به همت خیرین برای تعدادی از نیازمندان یخچال و لوازم برقی که احتیاج داشتند، تهیه و خدمات عمرانی نیز ارائه شد.

حجت الاسلام قلی پور برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود در مناسبت ها، برگزاری سلسله جلسات احکام، اخلاق، نهج البلاغه، ترویج بیانیه گام دوم انقلاب، تجلیل از خانواده ۳۰ شهید مدافع حرم را بخش دیگری از فعالیت های این کانون برشمرد و گفت: به منظور تربیت مکبر در این مسجد با اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به آنها تلاش کردیم که زمینه جذب کودکان و نوجوانان به هنر موذنی و مکبری را فراهم کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری گام دوم انقلاب مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تدارک اردوهای زیارتی برای اعضای کانون، سرکشی به خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری ویژه برنامه های عزاداری دهه پایانی ماه صفر و توزیع غذای گرم را بخش دیگری از فعالیت های این کانون در ماه صفر معرفی کرد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است