هازارد: باید بازی کنم تا هازارد قدیمی را برگردانم


هازارد: باید بازی کنم تا هازارد قدیمی را برگردانم

ادن هازارد، مهاجم بلژیکی رئال مادرید، امیدوار است که فرصت بیشتری برای بازی در این تیم داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بلژیک شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ولز رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.
این بازیکن که این فصل به ندرت برای رئال مادرید به میدان رفته است، شب گذشته از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت و گوشه‌هایی از توانایی و درخشش خود را در نیمه اول برابر ولز نشان داد و در نهایت در حالی که یک ساعت از شروع بازی گذشته بود از زمین بیرون رفت.
هازارد پس از پایان این بازی به RTL گفت:« من خوشحالم که توانستم یک بازی دیگر را در ترکیب اصلی آغاز کنم. همه چیز را دیدید. من وقتی بازی کنم واقعا خوشحالم و بازی برای هوادارانی که اینجا در بروکسل هستند بسیار لذت‌بخش است. ما در نیمه اول واقعا خوب بازی کردیم.»

هازارد: باید بازی کنم تا هازارد قدیمی را برگردانم
این بازیکن بلژیکی درباره شرایطش برای حضور در جام جهانی اظهار داشت:«من می‌دانم که چه توانایی‌هایی داریم. حالا می‌خواهم برای جام جهانی آماده شوم. خواهیم دید که روبرتو مارتینز چه تصمیمی خواهد گرفت اما من وقتی که بازی می‌کنم در خوشحال‌ترین حالتم هستم.»
او درباره شرایطش در رئال اضافه کرد:« وقتی بازی می‌کنم، با تمام وجود در زمین حاضر هستم. شرایطم در رئال حساس است. دوست دارم بیشتر بازی کنم اما کاری از من برنمی‌آید. من همیشه گفته‌ام که ادن هازارد قدیمی بازخواهد گشت اما زمانی که بازی کند. من فقط نیاز دارم که بار دیگر ریتم بازی را پیدا کنم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان