سرمربی ولز: درس‌های مهمی برای جام جهانی گرفتیم


سرمربی ولز: درس‌های مهمی برای جام جهانی گرفتیم

رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، می‌گوید بازیکنانش آماده رویارویی با تیم‌های بزرگ هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برابر بلژیک قرار گرفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.
این تیم ابتدا با دو گل از حریف عقب افتاد و تلاش کرد که این دو گل را جبران کند و با این‌که توانست یک بار دروازه حریف را باز کند اما در نهایت شکست را پذیرفت تا در انتظار دیدار حساس روز یکشنبه برابر لهستان باشد.
پیج پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« روز یکشنبه همان دیداری است که به دنبال پیروزی در آن هستیم. درس‌هایی هست که یاد گرفتیم و با خودمان به جام جهانی خواهیم برد. من در رختکن به بازیکنانم گفتم که این درخواست خود ما بود. ما با کسب سهمیه جام جهانی در واقع درخواست رقابت با کشورهایی مانند بلژیک و هلند را مطرح کردیم و تا آخر آماده رقابت هستیم.»

سرمربی ولز: درس‌های مهمی برای جام جهانی گرفتیم
سرمربی تیم ملی ولز با تمجید از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت:«این شخصیت این بازیکنان است، آنها هرگز تسلیم نمی‌شوند. ما بارها و بارها این موضوع را در برابر حریفانی از کلاس جهانی ثابت کردیم و نشان دادیم که عزم راسخی داریم.»
او درباره شرایط تیمش اضافه کرد:« البته که از نظر تاکتیکی تغییراتی خواهیم داشت. بلژیک تیم دوم رده‌بندی جهان است. ما راهی طولانی از خانه آمدیم و با این که 1-2 شکست خوردیم اما باز هم توانستیم فرصت‌هایی ایجاد کنیم. نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت. من دوست ندارم منفی‌نگر باشم. حالا یک بازی باقی مانده است. اگر از ژوئن تا به حال آمدیم، سهمیه جام جهانی را کسب کردیم و در دسته اول لیگ ملت‌ها ماندیم، پس این دستاورد بزرگی برای بازیکنان ما است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس