قائل شدن شانس صعود برای ایران غیر حرفه ای است


قائل شدن شانس صعود برای ایران غیر حرفه ای است

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: این نگاه که برای تیم شانس صعود قائل شویم غیر حرفه ای است.

سهراب بختیاری زاده بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی دوستانه ایران و اروگوئه اظهار کرد: تیم ملی اروگوئه تیم شناخته شده ای در آمریکای جنوبی است. بازی با این تیم محک جدی برای بازیکنان محسوب می شود و کادر فنی هم شناخت خوبی از نفراتش به دست می آورد.

او ادامه داد: این اولین بازی دوستانه ای است که کی روش هدایت تیم ملی فوتبال را برعهده دارد و او می تواند ملی پوشان را مورد ارزیابی قرار بدهد. فرصت کمی تا جام جهانی قطر داریم و باید قدر بدانیم و بازی دوستانه با اروگوئه می تواند در مسیرآماده سازی به تیم ملی کمک کند.

تیم ملی فوتبال خیلی خوب برای جام جهانی آماده نشده است

بختیاری زاده تصریح کرد: شرایط تیم ملی فوتبال برای جام جهانی خوب نیست و جزو معدود تیم هایی هستیم که خیلی خوب نتوانستیم خودمان را برای این رقابتها آماده کنیم. مشکلات عجیب و غریب در فوتبال ما وجود دارد و از تک فرصت ها و موقعیت ها باید استفاده کنیم تا کادر فنی ازبازیکنان شناخت پیدا کند.

بازیکن سابق فوتبال گفت: تیم اروگوئه صاحب فوتبال اروپایی است و تقابل با ستاره هایی همانند سوارز و کاوانی اعتماد به نفس ملی پوشان کشورمان را بالا می برد. همچنین مربیان تیم ملی می توانند شرایط تیم خود را بسنجند.

تیم ملی فوتبال باید بازی های آبرومندانه ای در جام جهانی انجام بدهد

او درباره حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی اظهار کرد: بازی سختی با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز داریم. با این شرایط باید به فکر آن باشیم که بازی های آبرومندانه ای در جام جهانی انجام بدهیم و نیم نگاهی هم به بازی با آمریکا و ولز داشته باشیم.

غیر حرفه ای است شانسی برای تیم ملی در جام جهانی قائل باشیم

بختیاری زاده افزود: بازی اول برابر تیم انگلیس سخت است، اما ما برابر تیم های فوتبال آمریکا و ولز شانس کمی داریم. البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و تیم ملی فوتبال باید در مدت کوتاهی آماده شود و از اول خود را بازنده نداند. البته غیر حرفه ای است که شانسی برای تیم ملی فوتبال در جام جهانی قائل باشیم. به هر حال با دیدگاه مثبت به مصاف تیم ملی انگلیس برویم و با همان تفکر به دیدار تیم های ولز و آمریکا برویم.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال با هدایت کی روش می تواند به مرحله دوم جام جهانی صعود کند، گفت: فوتبال ما در سطح آسیا خوب است و استعدادهای خوبی در ایران داریم. البته این دوره از مسابقات جام جهانی متفاوت با دوره های قبلی است. تیم ملی کشورمان را برای این رقابتها آماده نکردیم و سبک و سیاق فوتبال ما به هیچ عنوان به صورتی نیست که متحد باشیم. ما زمان را از دست دادیم و این موضوع به تیم ملی کشورمان ضربه زده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری