دو خبر تلخ از ورشو برای بارسلونا مخابره شد


دو خبر تلخ از ورشو برای بارسلونا مخابره شد

لوییس فان خال، سرمربی باتجربه تیم ملی هلند، مدعی شد ممفیس دیپای احتمالا مدتی از میادین دور خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه شب تیم های ملی لهستان و هلند در ورشو رقابت های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این تیم مهمان بود که موفق شد با دو گل به برتری دست پیدا کند. اما ممفیس دیپای ستاره هلندی و گلزن بارسلونا مجبور شد در دقیقه 51 به دلیل مصدومیت از زمین خارج شود. همچنین فرانکی دی یونگ دیگر هلندی بارسا نیز در بین نیمه تعویض شده بود و این دو اتفاق باعث نگرانی کادر فنی و هواداران بارسلونا شد. لوییس فان خال، سرمربی باتجربه تیم ملی هلند به تشریح شرایط این دو بازیکن پرداخته و وضعیت ممفیس دیپای را نگران کننده و دی یونگ را نسبتا خوب توصیف کرده است.

دو خبر تلخ از ورشو برای بارسلونا مخابره شد

لوییس فان خال گفت: "ناراحت کننده است که ممفیس دیپای در اوایل نیمه دوم دچار آسیب دیدگی شده و با توجه به این مصدومیت، مجبور به ترک زمین شد. شرایط دیپای موید آن است که او وضعیت خیلی خوبی ندارد و من بعید می دانم که این بازیکن قادر باشد مقابل تیم ملی بلژیک بازی کند.

تعویض فرانکی دی یونگ در بین دو نیمه؟ او فقط بابت حفظ جوانب احتیاط تعویض شد. فرانکی دی یونگ دچار مشکل عضلانی شده بود و به همین دلیل من او را بیرون آوردم. اما دی یونگ در پایان بازی به من گفت که امیدوار است مقابل بلژیک بازی کند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا