دانلود اپلیکشن داینامیک آیلند آیفون 14 برای گوشی های اندرویدی


دانلود اپلیکشن داینامیک آیلند آیفون 14 برای گوشی های اندرویدی

اپلیکیشن dynamicSpot، با تمرکز بر قابلیت‌های مالتی‌تسک، به عنوان شبیه‌ساز ویژگی داینامیک آیلند آیفون 14 برای گوشی های اندرویدی منتشر شد.هیجان‌انگیزترین ویژگی جدیدی که اپل به سری آیفون 14 اضافه کرده، داینامیک آیلند (جزیره پویا) نام دارد. اپل از...

اپلیکیشن dynamicSpot، با تمرکز بر قابلیت‌های مالتی‌تسک، به عنوان شبیه‌ساز ویژگی داینامیک آیلند آیفون 14 برای گوشی های اندرویدی منتشر شد.

هیجان‌انگیزترین ویژگی جدیدی که اپل به سری آیفون 14 اضافه کرده، داینامیک آیلند (جزیره پویا) نام دارد. اپل از بریدگی دوربین سلفی که به عنوان یک مزاحم در گستره دید کاربر اتلاق می‌شود، به عنوان یک مرکز کاربردی برای مشاهده اعلان‌ها استفاده کرده است. بر اساس شایعات، قابلیت داینامیک آیلند برای هر چهار مدل نسل آینده گوشی‌های اپل، یعنی آیفون 15 نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گفتنی است که این قابلیت در حال حاضر، تنها برای دو نسخه‌های پرو و پرو مکس آیفون 14 عرضه شده است.

اما کاربران اندروید چطور؟ پیش‌ از این بحث‌هایی در مورد افزودن یک ویژگی مشابه به سری ردمی K60 شیائومی وجود داشته که البته با تکذیب شرکت چینی همراه شد. با این حال، یک اپلیکیشن جدید در فروشگاه گوگل پلی، به نام dynamicSpot ارائه شده که می‌تواند ویژگی چندوظیفگی را تا حدودی شبیه به قابلیت داینامیک آیلند، به گوشی اندرویدی شما اضافه کند. این برنامه به‌طور رایگان قابل نصب است و هم‌چنین نسخه پرو آن نیز برای دریافت قابلیت‌های بیش‌تر، با هزینه 4.99 دلار قابل خریداری است.

دانلود اپلیکشن داینامیک آیلند آیفون 14 برای گوشی های اندرویدی

پس از نصب این برنامه، از کاربر درخواست می‌شود که مایل است کدام‌یک از برنامه‌های نصب شده، از ویژگی dynamicSpot استفاده کنند. هم‌چنین باید به این اپلیکیشن، اجازه دسترسی به اعلان و هر آنچه بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود را بدهید. به گفته سازندگان این برنامه، با نصب داینامیک‌اسپات، داده‌های کاربر جمع‌آوری نخواهند شد و اطلاعات شخصی کاربر با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی‌شوند.

برخی از گزینه‌های شخصی‌سازی نیز در این اپلیکیشن اندرویدی شبیه‌ساز داینامیک آیلند ارائه شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به امکان نمایش هم‌زمان دو اعلان اشاره کرد. هم‌چنین با دریافت نسخه پرو نیز می‌توان از قابلیت‌های اضافی مانند نمایش dynamicSpot در صفحه قفل و هم‌چنین امکان ارسال اعلان در هنگامی‌که باتری کم‌تر از 15% شارژ دارد، استفاده کرد.

با اینکه، این اپلیکیشن در حد و اندازه‌های داینامیک آیلند آیفون 14، بهینه و پویا نیست؛ اما تا زمانی‌که سازندگان گوشی های اندرویدی یک رقیب واقعی برای این ویژگی ارائه ندهند، استفاده از برنامه dynamicSpot ابزاری جذاب برای گسترش قابلیت‌های مالتی‌تسک در گوشی اندرویدی خواهد بود.

منبع :Phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»