دشمن دل‌سوز ملت ایران نیست/ سلطه‌گری هدف اصلی استکبارگران


دشمن دل‌سوز ملت ایران نیست/ سلطه‌گری هدف اصلی استکبارگران

مهدی‌شهر - امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه دشمنان دل سوز ملت ایران نیستند، گفت: استکبار ضربات مهلکی از ایران اسلامی خورده و امروز به دنبال انتقام گرفتن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی در نخستین خطبه‌های نمازجمعه مهر ماه ۱۴۰۱ مهدی‌شهر به میزبانی مصلای این شهرستان با بیان اینکه استکبار جهانی برای اینکه بتواند با پیام انقلاب اسلامی ایران به مقابله برخیزد، جنگ را علیه ایران اسلامی راه انداختند، تاکید کرد: ۵۰ کشور دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم با ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس می‌جنگیدند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند جلوی تداوم انقلاب را بگیرند، ابراز کرد: ایستادگی ملت و مقاومت رزمندگان ما با رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) کاری کرد که بعد از هشت سال برکات و ثمرات بسیاری برای ملت ایران و دیگر ملل مسلمان داشت.

تبدیل تهدید به فرصت

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه یکی از برکات دوران دفاع مقدس برای ایران اسلامی تبدیل تهدید به فرصت بود، تاکید کرد: فرصت تربیت نیروهای مؤمن و عاشق خدا یکی از مهمترین برکات و فرصت‌های دفاع مقدس بود، نیروهای مؤمنی که عرفای بزرگی بودند و حتی روز عملیات و شهادتشان را می‌دانستند.

بارانی با بیان اینکه بزرگان دوران دفاع مقدس هر کدام یک عارف بودند و الگویی برای چگونه زیستن جوانان محسوب می‌شود، بیان داشت: دفاع مقدس همچنین فرصت بی نظیر انسجام ملی را به ما هدیه داد تا از شهرها و روستاهای دور و نزدیک تا کارگران، کارخانه‌ها، اقشار مردم، کارمندان و … همه زیر یک پرچم منسجم گرد هم آمدند تا از کشورشان دفاع کنند و این برکت دیگر دفاع مقدس برای ما بود.

وی با بیان اینکه دشمن دوستان را در لباس دشمن و دشمنان را در لباس دوست برای جوان امروز معرفی می‌کند، گفت: حادثه‌ای که در این روزها شاهدش هستیم و با فوت مهسا امینی آغاز شد، ناراحتی همگان را از این اتفاق به دنبال دارد. بی شک همه ما از فوت آن مرحومه ناراحت هستیم و بیش از همه جبهه انقلاب است که ابراز ناراحتی می‌کند جبهه انقلابی که برای امنیت این دخترها شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

نیرنگ دشمنان

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه ما شهید می‌دهیم تا امنیت همین مردم تأمین شود، ابراز داشت: جبهه انقلاب مدافع امنیت همه جوانان کشور است اما دشمنان گاهی حقایق را در روایت‌های مخدوش وارونه جلوه می‌دهد. اینکه نظام سلطه در یک حمله ناگهانی به مقوله زن و حجاب وارد می‌شود نشان از توطئه است

بارانی افزود: دشمن می‌خواهد به گونه‌ای موضوع را جلوه دهد که برای دختران ایران دل می‌سوزاند و طرفدار آنها است اما تاریخ ایران اسلامی را باید مطالعه کرد و دید که آیا آمریکا، صهیونیست‌ها، عربستان و … آیا دوست ملت ایران هستند یا دنبال سلطه گری می‌روند؟ اینها کسانی هستند که ضربات مهلکی از ایران اسلامی خورده‌اند و می‌خواهند به این ترتیب انتقام بگیرند.

وی با بیان اینکه وقتی دشمنان می‌بینند که یک زن ایرانی با حجاب بر روی سکو های جهانی می‌ایستد و این سبب شده تا نتوانند آن را تحمل کنند، افزود: دشمن می‌خواهد این تفکر را القا کند که لازمه پیشرفت برهنگی است و اگر قرار است کشوری پیشرفت کند باید حجاب را کنار گذاشت. در حالی که ایران اسلامی نشان داده که یک زن می‌تواند در حد دنیا پیشرفت و تعالی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی