سلمان تاجدار، جانشین سرمربی موفق/ تصمیم عجیب صدرنشین لیگ یک درباره سرمربی


سلمان تاجدار، جانشین سرمربی موفق/ تصمیم عجیب صدرنشین لیگ یک درباره سرمربی

مدیران باشگاه شمس‌آذر قزوین تصمیمات عجیبی را درباره وضعیت کادرفنی خود اتخاذ می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شمس‌آذر قزوین کار خود را در رقابت های لیگ دسته اول با هدایت سعید دقیقی مربی جوان و باتجربه آغاز کرد. شاید کمتر کسی تصور داشت شمس‌آذر که جزو تیم‌های متوسط لیگ یک است بتواند شروع مناسبی در مسابقات داشته باشد اما دقیقی موفق شد از 5 بازی ابتدایی لیگ یک 13 امتیاز به دست آورد و صدرنشین رقابت‌ها شود.

صدرنشینی شمس‌آذر موجی از امیدواری را برای هواداران قزوینی فوتبال ایجاد کرده بود تا شاید در فصل آینده لیگ برتر نماینده داشته باشند. در این شرایط اما بعد از برد مقابل شهرداری همدان سعید دقیقی که اصالتا قزوینی است و دوست داشت برای فوتبال شهر خود اقدام موثری انجام بدهد، از سمتش استعفا کرد.

دلیل این استعفا بدون تردید اختلافات پیش آمده میان دقیقی و مدیران باشگاه بود. با همه این تفاسیر اما انتظار می‌رفت مدیران باشگاه شمس‌آذر با استعفای سرمربی موفق خود که سال گذشته در بدترین شرایط تیم شهرش را از خطر سقوط رهایی داد و در نهایت رتبه‌ای تک رقمی کسب کرد،مخالفت کنند. عجیب اینکه اخبار دیگری در این باره به گوش می‌رسد.

از باشگاه شمس‌آذر خبر می‌رسد که مدیران باشگاه ضمن موافقت با استعفای سرمربی صدرنشین لیگ یک، در اقدامی قابل تامل قصد دارند سلمان تاجدار را به عنوان سرمربی جدید برگزینند. ظاهرا قرار است فردا معارفه تاجدار به عنوان جایگزین دقیقی انجام شود.

حال اینکه با تغییر ایجاد شده در تیم شمس‌آذر قزوین چه اتفاقاتی در انتظار صدرنشین لیگ دسته اول است مساله ای است که باید منتظر بمانیم و متوجهش شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس