افزایش 18 درصدی مراجعات تصادف به پزشکی قانونی/ 245 نفر طی 5 ماه در جاده های کرمانشاه فوت کردند


افزایش 18 درصدی مراجعات تصادف به پزشکی قانونی/ 245 نفر طی 5 ماه در جاده های کرمانشاه فوت کردند

حوادث رکنا: مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد فوتی های برق گرفتگی استان را پنج نفر اعلام و گفت: از این تعداد چهار نفر مرد و یک نفر زن بوده اند.

به گزارش رکنا از کرمانشاه، دکتر سلیم خانی، از مراجعه 4586 نفر در پنج ماهه امسال با ادعای تصادف خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 3129 نفر مرد و 1457 نفر زن هستند.

وی افوزد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه 3832 نفر حدود 18 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد فوتی های تصادفات استان را هم طی این مدت 245 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 187 نفر مرد و 58 نفر زن بوده اند که متاسفانه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 207 فوتی حدود 15 درصد افزایش داشته است.

خانی همچنین از مراجعه 7417 نفر با ادعای نزاع در پنج ماهه ابتدای سال خبر داد و گفت: از این تعداد 5220 نفر مرد و 2197 نفر زن بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه 7908 نفر حدود شش درصد کاهش داشته است.

این مسئول مصدومان حوادث کار استان در پنج ماهه ابتدای سال را نیز 260 نفر اعلام و تصریح کرد: 256 نفر از این افراد مرد هستند و این آمار نیز نسبت به سال گذشته یازده درصد افزایش داشته است.

خانی ادامه داد: طی این مدت همچنین 12 فوتی حوادث کار داشته ایم که خوشبختانه این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 18 نفر حدود 33 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد قربانیان مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را هم در استان طی این مدت شش نفر اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد یک نفر مرد و پنج نفر زن بوده اند و تعداد آنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو نفر کمتر شده است.

وی غرق شده های استان را هم در پنج ماهه امسال دو نفر اعلام و بیان کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 9 غریق، هفت نفر کمتر شده است.

سلیم خانی تعداد فوتی های سوختگی استان را نیز در پنج ماهه ابتدای سال 26 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 17 نفر مرد و 9 نفر زن بوده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 22 نفر، چهار نفر اضافه شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد فوتی های برق گرفتگی استان را هم پنج نفر اعلام و گفت: از این تعداد چهار نفر مرد و یک نفر زن بوده اند.

وی در پایان فوتی های مسمومیت با قرص برنج را هم در استان 19 نفر اعلام و تاکید کرد: از این تعداد 15 نفر مرد و چهار نفر زن بوده اند که تعداد آنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک نفر کمتر شده است.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا