شمس: ایران قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا می شود


شمس: ایران قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا می شود

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره اعزام ملی پوشان به مسابقات دوستانه شش جانبه تایلند توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در ابتدا در خصوص اعزام تیم ملی فوتسال به مسابقات دوستانه شش جانبه تایلند گفت: با توجه به توضیحات بازیکنان درباره تورنمنت تایلند، متوجه شدم که چقدر این مسابقات به بازیکنان کمک کرده است. بهترین اتفاق ممکن بو که 4 بازی خیلی سخت و خوب در تایلند داشتیم. مخصوصا دیدار آخر که وقتی 2-0 عقب افتادیم، خیلی راحت به بازی برگشتیم و مساوی کردیم. همه این اتفاقات ممکن است در مسابقات رسمی بیفتد و در مسابقات تایلند اتفاق افتاد.

شمس افزود: با توجه به بازی کردن بازیکنان در تورنمنت تایلند، 14 بازیکن انتخاب شده و برای جام ملت های فوتسال آماده شدند. یک سری بازیکنان برای اولین یا دومین بار در تورنمنت رسمی شرکت می کنند. دعوت شدن بازیکن 18 ساله به تیم ملی اتفاق بسیار خوب و مثبتی است و باعث می شود جوانان فوتسالیست بیشتر تلاش کنند و خودشان را نشان دهند و سرمربی هم نگاه دقیقی روی همه بازیکنان دارد.

آنالیزور جام ملت های آسیا فوتسال در خصوص آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شرایط بسیار خوبی است. امروز و فردا بچه ها تمرینات خود را انجام می دهند و شنبه عازم کویت می شوند. بازی های گروهی سختی داریم اما به نظرم مای پوشان به راحتی از این مرحله عبور می کنند. اندونزی که هدایت آن به دست محمد هاشمی است، تیم بسیار خوبی است که روز اول با آنها بازی می کنیم. بازی های بعدی مان دشوار نیست و سختی ما در مرحله حذفی است که بچه ها شاید مقابل ویتنام بازی کنند و البته آنها را در همین تورنمنت تایلند شکست داده اند. پیش بینی می کنم ژاپن به فینال برسد و ما هم یک پای فینال هستیم. با توجه به اینکه ژاپنی ها پاسپورت 4 بازیکن برزیلی و تابعیت ژاپن را برای آنها گرفته اند کمی ناشناخته هستند و حریف قدرتمندی محسوب می شوند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال در خصوص پیش بینی اش از عملکرد ایران در جام ملت های فوتسال آسیا در ادامه بیان مرد: پیش بینی می کنم تیم ملی فوتسال کشورمان قهرمان جام ملت های آسیا شود. اتفاقات خوبی در تیم ملی افتاده است و با نسل جدید بر بام آسیا می ایستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج