توسعه قطب‌های جدید پتروشیمی بر اساس الزام‌های محیط زیستی


توسعه قطب‌های جدید پتروشیمی بر اساس الزام‌های محیط زیستی

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، داود عمادی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسیر توسعه را طی می‌کند و در این زمسنه طرح‌های توسعه‌ای باید قوانین و دستورعمل‌های محیط زیستی را رعایت و اجرا...

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، داود عمادی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسیر توسعه را طی می‌کند و در این زمسنه طرح‌های توسعه‌ای باید قوانین و دستورعمل‌های محیط زیستی را رعایت و اجرا کنند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز نظارت‌های لازم را معمول خواهد کرد.

وی با بیان اینکه صنایع پتروشیمی در حوزه محیط‌زیست از صنایع پیشرو به شمار می‌روند، گفت: افزون بر استانداردهای سازمان حفاظت محیط‌ زیست، در شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز استانداردهای سختگیرانه‌تری داریم و در صورت رعایت و رعایت نکردن این موارد امتیاز و تشویق‌ها بر اساس قوانین موجود اعمال می‌شود.

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین به توسعه فضای سبز در مجاورت صنایع پتروشیمی به عنوان یک برنامه بالادستی اشاره کرد و گفت: این راهبرد ملی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مورد تاکید قرار دارد و همسو با مسئولیت‌ اجتماعی صنعت و با هدف ایجاد بهبود شرایط محیط زیستی مناطق و قطب‌های پتروشیمی از سوی طرح‌ها و مجتمع‌های فعال در این صنعت پیشرو انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس