عکس های دیده نشده از آنجلینا جولی در میان سیل‌ زدگان پاکستان


عکس های دیده نشده از  آنجلینا جولی در میان سیل‌ زدگان پاکستان

رکنا: آنجلینا جولی برای کمک به مناطق سیل زده در پاکستان خود راهی این کشور شده است.

آنجلینا جولی، فرستاده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در سفر به پاکستان از مناطق سیل زده این کشور بازدید و با شماری از خانواده های قربانی این فاجعه دیدار و گفتگو کرد. آنجلینا جولی گفته است که فاجعه سیل در پاکستان باید یک زنگ بیدارباش برای جهان در رابطه با تغییرات آب و هوایی باشد. وی همچنین خواستار کمک های بین المللی بیشتر پس از دیدار با قربانیان شد.

بر اساس آخرین آمار های دولتی، پاکستان توسط بارندگی های موسمی بی سابقه ضربه خورده است که یک سوم خاک این کشور - منطقه ای به وسعت بریتانیا - را زیر آب گرفت و نزدیک به ۱۶۰۰ نفر را کشت.

بیش از هفت میلیون نفر آواره شده اند، بسیاری از آن ها در چادر های موقت بدون محافظت در برابر پشه ها زندگی می کنند و اغلب با دسترسی اندکی به آب آشامیدنی تمیز یا وسایل شستشو زندگی می کنند.

آنجلینا جولی که قبلاً برای دیدار با قربانیان سیل ویرانگر سال ۲۰۱۰ و زلزله مرگبار سال ۲۰۰۵ به پاکستان سفر کرده بود، در فیلمی که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت: من هرگز چنین چیزی ندیده ام.

عکس های دیده نشده از  آنجلینا جولی در میان سیل‌ زدگان پاکستان

وی در نشستی با مقامات دولتی و نظامی در اسلام آباد پایتخت پاکستان گفت: من کاملاً در کنار شما برای فشار آوردن به جامعه بین المللی برای انجام کار های بیشتر هستم. من فکر می کنم این یک زنگ بیدارباش واقعی برای جهان است که ما در کجا هستیم.

جولی که نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل است، از استان سند، یکی از مناطقی که بدترین آسیب را دیده است، بازدید کرد و در آنجا با قربانیان سیل آواره ساکن در کمپ ها ملاقات کرد.

عکس های دیده نشده از  آنجلینا جولی در میان سیل‌ زدگان پاکستان

سازمان ملل نسبت به فاجعه دوم ناشی از بیماری هایی مانند دنگی، مالاریا، وبا و اسهال و همچنین سوء تغذیه در بین سیل زدگان پاکستان هشدار داده است.

بازیگر برنده جایزه اسکار گفت: من با مردم صحبت می کردم و فکر می کردم که اگر کمک های کافی نرسد، آن ها در چند هفته آینده اینجا نخواهند بود.

دانشمندان رکوردشکنی باران های موسمی را با تغییرات اقلیمی مرتبط دانسته اند.

عکس های دیده نشده از  آنجلینا جولی در میان سیل‌ زدگان پاکستان

منبع: ساعدنیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی