برپایی موکب کانون «بشارت» قیروکارزین در مشهد مقدس


برپایی موکب کانون «بشارت» قیروکارزین در مشهد مقدس

جعفری از برپایی موکب به همت کانون فرهنگی هنری ‌«بشارت» شهرستان قیروکارزین در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) درمشهد مقدس خبر داد.

«مصطفی جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به منظور خدمات دهی به زائران آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، در ایام سالروز شهادت آن حضرت، موکب پذیرایی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بشارت» در مشهد مقدس برپا شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین، افزود: این موکب با همکاری هیات «محبان الزهرا (س)» تهران در 30 کیلومتری مشهد مقدس (ملوک آباد) دایر شد و همه روزه پذیرای زائران امام رضا (ع) است.

وی بیان کرد: تعداد 10 نفر از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بشارت» نیز در این موکب مستقر شده و به پذیرایی و خدمات دهی زائران آستان مطهر علی بن موسی الرضا (ع) مشغول هستند.

جعفری با اشاره به خدمات این موکب به زائران حرم امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: در این موکب خدماتی همچون پذیرایی چای و شربت و همچنین پذیرایی از زائران در 2 نوبت صبحانه و شام عرضه می شود.

وی ادامه داد: اسکان زائران امام رضا (ع) و اهدای جایزه به زائرین خردسال این آستان مطهر در آیین پیاده روی سالروز شهادت امام هشتم (ع) از دیگر خدمات ارائه شده در این موکب است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین، اظهار کرد: همچنین برنامه های فرهنگی، بصیرت افزایی و بزرگداشت هفته «دفاع مقدس» در این موکب انجام می شود.

وی در پایان گفت: موکب کانون فرهنگی هنری «بشارت» که اکنون در مشهد مقدس فعال است تا یک روز پس از سالروز شهادت امام رضا (ع) به فعالیت خود ادامه می دهد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !