برگزاری ویژه برنامه رحلت پیامبر (ص) در کانون «الزهرا (س)» جهرم


برگزاری ویژه برنامه رحلت پیامبر (ص) در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری ویژه برنامه سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در کانون فرهنگی هنری ‌«الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، آیین عزاداری و سوگواری سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه در این مراسم یاد و خاطره رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گرامی داشته می شود، افزود: این برنامه سوگواری با سخنرانی «هنرمند» فرمانده حوزه مقاومت «امام سجاد (ع)» جهرم در این کانون فرهنگی و هنری صورت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مداح این مجلس «میرزایی» از ذاکران اهل بیت (ع) است، بیان کرد: علاوه بر مرثیه خوانی ذاکران مداح اهل بیت (ع) در این برنامه نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز به نوحه سرایی می پردازند.

حضوری به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: این ویژه برنامه روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

وی در پایان از عموم دانش آموزان و اعضای این کانون فرهنگی و هنری برای شرکت در این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

به گزارش شبستان، هیات مذهبی«یاوران ولایت» ویژه کودکان و نوجوانان به صورت هفتگی و در روزهای پنجشنبه با حضور دانش آموزان سراسر شهرستان در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس