عرضه نوشت افزار ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» جهرم


عرضه نوشت افزار ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از عرضه نوشت افزار و لوازم تحریر ویژه دانش آموزان عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم تهیه نوشت افزار توسط خانواده ها، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» اقدام به ایجاد نمایشگاه به منظور در اختیار گذاشتن این اقلام به بچه های مسجد کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: سعی شده تا این اقلام مورد نیاز دانش آموزان به بهترین شکل و کیفیت و همچنین قیمت مناسب در اختیار آنان قرار گرفته شود.

وی بیان کرد: در نمایشگاه اقلام فرهنگی این کانون فرهنگی هنری اقلامی همچون انواع نوشت افزار، دفتر مشق با قیمت تعاونی موجود است.

گواهیان ادامه داد: انواع کتاب در حوزه های مختلف، لوازم ورزشی، بازی های فکری، لوازم الکترونیکی، اقلام مذهبی و فرهنگی و... نیز در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه همه روزه در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» دایر است، عنوان کرد: بچه های مسجد می توانند هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با مراجعه به فروشگاه اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم اظهار کرد: اقلام موجود در این نمایشگاه با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در اختیار بچه های مسجد قرار داده می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی