آموزش در دانشگاه بین‌المللی قزوین مجازی شد


آموزش در دانشگاه بین‌المللی قزوین مجازی شد

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) گفت: تمامی دوره‌های آموزشی و کلاس‌های درس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در هفته پیش رو به صورت مجازی برگزار خواهد شد و حضور دانشجویان در دانشگاه الزامی نیست.

سیدعلی قاسم‌زاده در قزوین با اشاره به تعطیلی روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه ۳ و ۵ مهرماه اظهار داشت: به همین خاطر تمامی دوره‌های آموزشی و کلاس‌های درس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در هفته پیش رو به صورت مجازی برگزار خواهد شد و حضور دانشجویان در دانشگاه الزامی نیست.

وی اضافه کرد: بنابراین خبری از تعطیلی کلاس‌های درس در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به بهانه بین‌التعطیل بودن این روز‌ها نیست؛ اما برای راحتی دانشجویان و استادان این کلاس‌ها به صورت مجازی و شبیه دوران کرونا برگزار می‌شود.

قاسم‌زاده با اشاره به حضور دانشجویان خارجی در این دانشگاه گفت: همه دانشجویان می‌توانند به شهر‌های محل سکونت خود مراجعه کنند، اما، چون امکان این کار برای دانشجویان خارجی وجود ندارد، دوره‌های فرهنگی خاصی برای آن‌ها برگزار می‌شود و با توجه به اینکه هفته پیش رو دومین هفته تحصیلی دانشگاه‌ها محسوب می‌شود، سخت‌گیری برای حضور دانشجویان در دانشگاه نداریم.

وی ادامه داد: بنابراین اردو‌های آشنایی دانشجویان جدیدالورود هم به هفته آینده و بعد از آن موکول خواهد شد و بنا داریم اقدامات فرهنگی دانشگاه در سال تحصیلی جدید را با حضور حداکثری دانشجویان برگزار کنیم. در ضمن از دانشجویان جدیدالورود انتظار داریم که از فرصتی که برای آن‌ها در این هفته ایجاد شده، برای انجام امور مقدماتی تحصیلی خود مانند تکمیل ثبت نام و استقرار در خوابگاه و مانند آن‌ها استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت