حسرت یونس امامی از باخت در نیمه‌نهایی مسابقات جهانی


حسرت یونس امامی از باخت در نیمه‌نهایی مسابقات جهانی

دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم با وجود کسب این نتیجه همچنان از باخت در مرحله نیمه نهایی و از دست دادن فینال دلگیر و ناراحت است.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس امامی یکی از آزادکاران قبراق و باانگیزه تیم ملی کشتی کشورمان در رقابتهای جهانی صربستان بود که در نظر داشت در تجربه جدیدش در وزن ۷۴ کیلوگرم در این میدان بزرگ، بهترین نتیجه را کسب کند.

امامی در این مسابقات پس از استراحت در دور نخست، ۱۰ بر صفر کاستیلانوس از گواتمالا را شکست داد و در دور بعد با همین نتیجه آرمان آن دروسی از استونی را از پیش رو برداشت. او در ادامه ۸ بر ۴ توران بایراموف از آذربایجان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید ولی در این مرحله در یک کشتی نزدیک و حساس با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب کایل داک آمریکایی شد و به رده بندی رفت. هر چند او در رده بندی ساگار جاگلان از هند را با ۶ بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد، اما همچنان حسرت باخت در نیمه‌نهایی و از دست دادن فینال را می‌خورد.

در همین راستا یونس امامی با تاکید بر اینکه باخت برابر حریف آمریکایی در نیمه نهایی حق او نبود گفت: تا حدی از عملکردم در جهانی راضی هستم، ولی به واقع می‌توانستم بهتر از این نتیجه بگیرم. سطح مسابقات بسیار خوب و بالا بود و همه تیم‌ها با نفرات خوبی به صربستان آمده بودند. من هم توانستم در پایان مسابقات به مدال برنز برسم، هرچند که می‌توانستم به فینال بروم و مدال خوشرنگتری بگیرم.

وی با اظهار امیدواری به کسب مدالی بهتر و مرغوب تر در مسابقات بعدی ادامه داد: واقعاً حق من باخت در نیمه نهایی نبود، اما گاهی اوقات هر کاری می‌کنید آن چیزی که می‌خواهید نمی‌شود. به هر حال باید برای آینده بیشتر تلاش کنم تا این نتیجه جبران شود.

امامی که حالا امید و انگیزه فراوانی برای حضور در رقابتهای پیش رو دارد در پایان گفت: مطمئناً در وزن ۷۴ کیلوگرم باید بیشتر تلاش کنم تا نقاط ضعفم را برطرف سازم و روی نقاط قوت خودم بیشتر تمرکز داشته باشم. بی تردید رقبای داخلی و خارجی به خوبی کشتی‌های مرا آنالیز می‌کنند و کارم سخت‌تر از گذشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403