استقلال تیم مظلومی است / ساپینتو توجهی به اسم بازیکن ندارد


استقلال تیم مظلومی است / ساپینتو توجهی به اسم بازیکن ندارد

علی حمودی مدافع اسبق استقلال تهران اظهار کرد: مربیان خارجی توجهی به اسم بازیکن ندارند. آن‌ها نفراتی که در تمرینات خوب ظاهر شوند را مدنظر قرار می دهند. ساپینتو هم قطعا منافع باشگاه را درنظر می‌گیرد و بازیکنان شایسته‌تر را انتخاب می‌کند.

مدافع عنوان قهرمانی، فصل جدید را با نوسان آغاز کرد. شکست خانگی در هفته اول مقابل سپاهان، هواداران را قدری نگران کرد اما دو پیروزی متوالی در برابر ملوان و مس، امید را به اردوی آبی های پایتخت بازگرداند.

پس از بردن مس کرمان در آزادی، شاگردان ریکاردو ساپینتو باز هم روی دور از دست دادن امتیاز افتادند. دو تساوی ناامید کننده مقابل نفت مسجدسلیمان و پیکان، آبی ها را تا حدودی از کورس قهرمانی عقب انداخت. هواداران استقلال پس از این دو بازی، نسبت به نوع بازی تیم خود گلایه‌مند بودند. انتقادها در حال اوج‌گیری بود تا اینکه هفته ششم از راه رسید.

یک برد قاطعانه همراه با بازی هجومی از سوی استقلال، موجب شد تا نظر دوست داران این باشگاه عوض شود. نمایش خوب و تهاجمی استقلال در مصاف با حریف قائمشهری، مورد رضایت اکثریت طرفداران قرار گرفت. با کسب این پیروزی، استقلال تا پایان هفته ششم به رده سوم جدول صعود کرد. استقلال در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، باید به مصاف یاران امیر قلعه نویی برود.

گل گهر از جمله تیم‌های خوب در فصل جاری محسوب می شود. سیرجانی‌ها تا به اینجا، طعم باخت را نچشیده و بالاتر از استقلال، در رتبه دوم جدول هستند. گسترش نیوز برای بررسی وضعیت استقلال تهران در لیگ، بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران و همچنین شرایط استقلال ملاثانی در لیگ یک، گفت و گویی با علی حمودی بازیکن اسبق آبی‌های تهرانی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

استقلال تیم مظلومی است / ساپینتو توجهی به اسم بازیکن ندارد

کی روش بهترین گزینه بود

علی حمودی درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی گفت: با توجه به حواشی زیاد و دودستگی ایجاد شده بین ملی پوشان، کنترل تیم از دست اسکوچیچ خارج شده بود. البته منکر زحمات او نیستم. اسکوچیچ در شرایطی سخت و عجیب، هدایت تیم ملی را پذیرفت و ما را به جام جهانی برد. در هر صورت ادامه همکاری او با تیم ملی به صلاح نبود.

او در پیوند با بازگشت کارلوس کی روش به ایران و این تصمیم فدراسیون فوتبال تصریح کرد: پس از قطعی شدن جدایی اسکوچیچ، بهترین گزینه برای جانشینی او، کارلوس کی روش بود؛ چون او نسبت به تیم ملی شناخت خوبی داشت و همچنین می توانست حواشی پیش آمده را جمع کند. کی‌روش با توجه به سابقه حضور در فوتبال ایران، توانایی تاثیرگذاری بر بازیکنان در این فرصت کوتاه را دارد.

استقلال تیم مظلومی است / ساپینتو توجهی به اسم بازیکن ندارد

تعطیلی لیگ شاید به ضرر استقلال تمام شود

حمودی در مورد وضعیت استقلال تهران تا پایان هفته ششم مسابقات بیان کرد: نوسان در نتیجه گیری در هفته های اول قابل تصور بود. قهرمانی استقلال با مجیدی بدون حتی یک شکست، کار را برای هر جایگزینی سخت می‌کند. درضمن استقلال چند مهره موثر را نیز در شروع فصل از دست داد.

بازیکن پیشین استقلال تهران ادامه داد: استقلال در هفته های اول به هماهنگی لازم نرسیده بود و نمایش های تیم مورد رضایت هواداران قرار نگرفت اما به تدریج ساپینتو ترکیب موردنظر خود را شناخت و حالا استقلال روند خوبی را در پیش گرفته است. عملکرد استقلال مقابل نساجی خیلی خوب بود و تغییر در سبک بازی تیم به چشم می‌آمد.

او خاطرنشان کرد: البته این وقفه پیش آمده شاید به ضرر استقلال تمام شود و با شروع دوباره لیگ، کیفیت استقلال نیز دچار کمی افت شود. درمجموع استقلال در لیگ جدید می تواند تا هفته های پایانی در جمع سه تیم برتر باشد.

استقلال تیم مظلومی است / ساپینتو توجهی به اسم بازیکن ندارد

ساپینتو توجهی به اسم بازیکن ندارد

مدافع سابق آبی‌های پایتخت در رابطه با خط حمله استقلال و انتخاب پیمان بابایی به عنوان مهاجم هدف آبی‌ها اظهار کرد: مربیان خارجی توجهی به اسم بازیکن ندارند. آن‌ها نفراتی که در تمرینات خوب ظاهر شوند را مدنظر قرار می دهند. ساپنیتو هم قطعا منافع باشگاه را در نظر می‌گیرد و بازیکنان شایسته تر را انتخاب می‌کند. بابایی در دیدار با نساجی خوب کار کرد اما با یک بازی نباید درباره کسی نظر قطعی داد. درادامه فصل عیار واقعی بازیکنان تیم مثل بابایی بیشتر مشخص می شود.

او در خصوص نقطه ضعف استقلال در فصل جاری عنوان کرد: در هفته‌های اول، ضعف در خط میانی استقلال دیده می‌شد. عدم خلاقیت لازم بین هافبک‌های تیم مشهود بود. مثلا در بازی با تیم تدافعی پیکان، کسی نبود تا با دادن پاس های کلیدی و عمقی، گره گشا شود. اما در بازی با نساجی، مهاجمان استقلال خیلی بهتر تغذیه شدند. استقلال و به ویژه خط میانی آن، به مرور بهتر خواهد شد.

استقلال تیم مظلومی است / ساپینتو توجهی به اسم بازیکن ندارد

به لحاظ مسائل مالی در مضیقه هستیم

مدافع استقلال ملاثانی در ارتباط با شرایط این تیم شکست‌ناپذیر در لیگ یک توضیح داد: استقلال ملاثانی به لحاظ بضاعت، تیم بسیار مظلومی است. بازیکنان تیم اکثرا بومی هستند و برای کسب موفقیت، با تمام وجود تلاش می‌کنند. زحمات آقای اشکش به عنوان سرمربی تیم به همراه آقای علاقبند مدیر عامل باشگاه، بسیار کمک حال استقلال در این فصل بوده است.

او افزود: بدون وجود این دو شخص، ما قادر به خلق چنین نتایجی در فصل جدید نبودیم. استقلال ملاثانی به لحاظ مسائل مالی در مضیقه است. تیم مردمی ما با بازیکنان بومی، در رده دوم جدول قرار دارد. با وجود تمام حواشی و مشکلات مالی، کسب چنین رتبه‌ای تا به اینجا، کار بزرگی بوده است.

علی حمودی در پایان اضافه کرد: در حق تیم ما به عنوان یک باشگاه بازیکن ساز، کم لطفی بسیاری می شود. با کمک آقای اشکش، فعلا نتایج مطلوبی گرفتیم و در بالای جدول قرار داریم. درصورت رفع مشکلات، استقلال ملاثانی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. تیم ما یکدست‌تر از پیش شده و برای رسیدن به هدفی بزرگ، با تمام قوا تلاش می کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...