ظرفیت مساجد در تحول و پیشرفت انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی فعال می‌شود


ظرفیت مساجد در تحول و پیشرفت انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی فعال می‌شود

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مساجد در سند راهبردی الگوی تحول و پیشرفت این اتحادیه دنبال می‌شود، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها به ویژه کانون‌های فرهنگی هنری بهره بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد حاج علی‌اکبری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد بهترین مکان برای تعلیم و تربیت است، اظهار کرد: وقتی انسان با مسجد انس می گیرد و بیشترین وقت خود را در مسجد می گذراند، مسیر سعادتمندی او هموار می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی افزود: این اتحادیه هم در سند راهبردی و هم در سایر اسناد و برنامه های خود موضوع مسجد را مورد توجه قرار داده است. ما تلاش داریم از ظرفیت مساجد برای تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما باید از همه ظرفیت ها از جمله کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای حضور حداکثری دانش آموزان در مساجد استفاده کنیم و همین موضوع درباره بسیج و سایر نهادهای مسجدی نیز صدق می کند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تاکید کرد: سند راهبردی الگوی تحول و پیشرفت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در عرصه های مختلف از جمله خانواده، فرهنگی و اجتماعی و توانمندسازی قطعا از ظرفیت مساجد استفاده می کند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به طرق مختلف تلاش کنیم حضور دانش آموزان در مساجد بیشتر شود چون حضور حداکثری دانش آموزان ضامن تعلیم و تربیت درست و دینی آنها می شود. اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و محله این هدف‌گذاری را دنبال می کند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس