هنرستان های گلستان توانایی صادرات دارند


هنرستان های گلستان توانایی صادرات دارند

گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: هنرستان‌های گلستان با برنامه‌ریزی‌ قادر به صادرات محصولات به کشورهای همسایه خواهند بود که این امر حاکی از توانمندی‌های دانش آموزان استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا نظری صبح شنبه در آیین زنگ بازگشایی مدارس گلستان که به صورت متمرکز در هنرستان دخترانه بعثت برگزار شد، افزود: امروز پس از دو سال، مدارس به صورت حضوری بازگشایی شده و نظام تعلیم و تربیت با حضور دانش آموزان آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: با برنامه ریزی ها و تمهیدات در نظر گرفته شده افق روشنی مقابل نظام تعلیم و تربیت استان قرار دارد و روزهای خوب همراه با موفقیت‌های بیشتر پیش بینی می‌شود.

وی با تأکید بر پیگیری شعار سال در مدارس گفت: دانش آموزان گنجینه‌های دانش‌بنیان بوده و هنرستان‌های استان با برنامه‌ریزی قادر به صادرات محصولات به کشورهای همسایه خواهند بود که این امر حاکی از توانمندی‌های دانش آموزان گلستان است.

نظری بیان کرد: همچنین، آموزش و پرورش استان امسال تلاش می‌کند، دیپلماسی مهارتی را در دنیا ایجاد کند تا دانش و مهارت بومی استانی و شهرستانی در کشورهای همسایه جاری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: رشادت‌های رزمندگان اسلام سبب شده امروز دانش آموزان آرامش داشته باشند و تا انقلابیون در صحنه هستند هیچ فتنه‌ای به بار نخواهد نشست.

گفتنی است ۴۰۲ هزار دانش آموز در مدارس گلستان، در سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده‌اند که حدود ۱۷ هزار نفر بیشتر از سال گذشته است.

این دانش آموزان در دو هزار و ۷۱۶ مدرسه متشکل از ۱۶ هزار و ۴۲۵ کلاس درس تحصیل خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...