مردم فرصت دهند پرونده «مهسا امینی» از مسیر قانونی پیگیری شود


مردم فرصت دهند پرونده «مهسا امینی» از مسیر قانونی پیگیری شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دشمنان به دنبال سوژه‌سازی علیه نظام و مردم هستند اما از مردم می‌خواهیم به نظام و مسئولین فرصت بدهند تا از مسیر قانونی به پرونده «مهسا امینی» رسیدگی شود.

الله‌وردی دهقانی نماینده عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو خبرنگار مهر، در رابطه با حادثه اخیر در فوت «مهسا امینی» گفت: همه ما از حادثه‌ای که برای خانم مهسا امینی اتفاق افتاد متأثر هستیم و به خانواده او تسلیت عرض می‌کنیم. نظام به صورت جدی برای بررسی دقیق به این پرونده ورود کرده است. رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند و اگر خاطیانی در رابطه با آنان شناسایی شود حتماً به خطای آنها رسیدگی خواهد شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه این اتفاقات تلخ بعضاً در سراسر دنیا و کشورهای مختلف رخ می‌دهد اما اینکه چنین موضوعی تبدیل به بهانه‌ای برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آرامش اجتماعی شود کار درستی نیست و از اهداف دشمنان است.

دهقانی اظهار کرد: از مردم عزیز و دلسوزان کشور می‌خواهیم اجازه فضاسازی به دشمنان ایران ندهند. البته تمام دنیا می‌دانند که مردم ایران بصیرت بالایی دارند و در طول این ۴۳ سال این موضوع را نشان داده‌اند کما اینکه در این چهار دهه و در برهه‌های مختلف سربلند از امتحانات سخت‌تر از این بیرون آمده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان به دنبال سوژه‌سازی هستند و می‌خواهند با برجسته کردن موضوعی، علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران اقدام کنند. اما از مردم عزیز می‌خواهیم به نظام و مسئولین فرصت بدهند تا از مسیر قانونی به این پرونده رسیدگی شود. قطعاً نظام با خاطیان برخورد جدی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: البته همانطور که در گزارش‌های واصله مشخص است، این بار هم در ناامنی‌ها دست جاسوس‌ها و سرویس‌های خارجی در کار است و از مردم می‌خواهیم با نیروهای امنیتی به ویژه نیروی انتظامی همکاری کنند. این نیروها شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند و تلاش دارند امنیت جامعه را برقرار و تأمین کنند.

دهقانی با اشاره به اینکه هنوز خطای عمدی در این پرونده محرز نشده است، خاطرنشان کرد: هیچکس مصون خطا نیست و اگر بر فرض اشتباهی رخ داده باشد؛ نباید از مسیر قانونی خارج شویم چراکه می‌توان از مسیر قانون موضوع را پیگیری و رسیدگی کرد. اینکه ارکان امنیت کشور و حافظان ناموس و امنیت کشور را زیر سوال ببریم همان چیزی است که دشمن در پی آن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی