تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Bullet Train با بازی برد پیت مشخص شد


تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Bullet Train با بازی برد پیت مشخص شد

سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم مورد انتظار Bullet Train با بازی برد پیت قرار است به زودی روی پرده‌های سینما به نمایش درآید.نسخه بلوری فیلم Bullet Train به زودی پخش خواهد شد. این فیلم قرار است هفته‌ی آینده پخش شود و به دنبال آن نسخه‌ی فورکی، بلوری و...

سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم مورد انتظار Bullet Train با بازی برد پیت قرار است به زودی روی پرده‌های سینما به نمایش درآید.

نسخه بلوری فیلم Bullet Train به زودی پخش خواهد شد. این فیلم قرار است هفته‌ی آینده پخش شود و به دنبال آن نسخه‌ی فورکی، بلوری و دی‌وی‌دی در ماه آینده منتشر خواهند شد.

برد پیت در نقش آد استرا به عنوان یک قاتل ایفای نقش می‌کند که پس از اینکه بسیاری از ماموریت‌هایش اشتباه پیش رفتند، تصمیم می‌گیرد به یک ماموریت آرام برود که در آن همه چیز می تواند تحت کنترل او باشد. اما این اتفاق نمی‌افتد چرا که او با برخی از مرگبارترین دشمنانش وارد سریع‌ترین قطار جهان می‌شود.

فیلم Bullet Train توسط دیوید لینچ کارگردانی شده است. کارگردانی که با فیلم‌های اکشن بی‌نظیری مانند جان ویک، بلوند اتمی و ددپول شناخته شده است. این فیلم براساس یکی از پرفروش ترین رمان‌های کوتارو ایساکا، نویسنده ژاپنی، ساخته شده است.

علاوه بر برد پیت، ستاره‌های درخشان دیگری چون جویی کینگ (بازیگر فیلم غرفه بوسه)، آرون تیلر جانسن (بازیگر فیلم کینگزمن)، برایان تایری هنری (بازیگر فیلم جاودانگان) به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم Bullet Train در تاریخ سه شنبه 5 مهر (27 سپتامبر) و توسط کمپانی سونی پیکچرز پخش خواهد شد. نسخه های باکیفیت فیلم در تاریخ 26 مهر (18 اکتبر) پخش می‌شوند.

منبعCollider

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی