افزایش حملات صهیونیستها به کرانه باختری


افزایش حملات صهیونیستها به کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال گسترس دامنه عملیات‌ها و حملات خود علیه شهر‌های کرانه باختری است.

افزایش حملات صهیونیستها به کرانه باختری

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیان این رژیم تصمیم دارند عملیات موسوم به «موج شکن» را گسترش دهد تا در صورت لزوم شهر‌های بیشتری را در کرانه باختری دربرگیرد.

براساس ادعای ین شبکه طی هفته‌های اخیر، تقریبا هر روزه حملات گسترده‌ای علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری انجام گرفته است و ترس و نگرانی زیادی نسبت به تشدید حملات و درگیری‌ها وجود دارد.

این شبکه تاکید کرد که نظامیان صهیونیست درصدد توسعه عملیات موج شکن به ویژه در شهر‌های نابلس و جنین و پس از آن در صورت لزوم در دیگر شهر‌ها است و ممکن است این عملیات تا زمان بازگشت آرامش به اراضی اشغالی چند ماه به طول بی‌انجامد.

روز دوشنبه گذشته روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» اعلام کرد با توجه به حوادث اخیر و افزایش درگیری‌های نیرو‌های مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، دفتر نخست وزیری این رژیم در تلاش است تا در حاشیه نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک زمینه دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی با «عبدالله دوم» پادشاه اردن را فراهم کند.

در گزارش این روزنامه صهیونیستی نوشته شده که این رژیم به دلیل نفوذ عبدالله دوم پادشاه اردن بر تشکیلات خودگردان فلسطین و با هدف بهبود هماهنگی امنیتی بین این رژیم و تشکیلات خودگردان فلسطین در روز‌هایی که کرانه باختری شاهد یک سری عملیات است تمایل زیادی به برگزاری چنین نشستی دارد./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید