واکنش توییتری سخنگوی وزارت خارجه به رجزخوانی‌های لاپید


واکنش توییتری سخنگوی وزارت خارجه به رجزخوانی‌های لاپید

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اظهارات «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک واکنش نشان داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دوم مهر ماه در توئیتی به اظهارات بی پایه و اساس «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک واکنش نشان داد.

وی در این توئیت نوشت: نخست وزیر رژیم تروریستی شماره یک جهان، به تقلید از سلف شکست خورده خود، از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل برای نفرت پراکنی و تهدید ملت ایران سوء استفاده کرد. این شیوه عمل مرسوم آن‌ها برای تهدید جهان و اخاذی است.

کنعانی خاطرنشان کرد: ایران ثابت کرده است که در صورت هرگونه تجاوزی، در دادن پاسخی هولناک درنگ نخواهد کرد.

واکنش توییتری سخنگوی وزارت خارجه به رجزخوانی‌های لاپید

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی روز پنجشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ادعاها علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد و گفت: «تهدید اتمی» علیه تل‌آویو وجود دارد.

لاپید افزود: «ایران است که این ارکستر نفرت علیه ما به راه انداخته است. آن‌ها پرچم اسرائیل و آمریکا را به آتش می‌کشند. تنها یک کشور عضو سازمان ملل وجود دارد که به طور علنی می گوید قصد نابودی عضو دیگری را دارد. ایران بارها و بارها اعلام کرده خواستار نابودی کامل اسرائیل است و این ساختمان ساکت است. از چه می‌ترسید؟»

وی همچنین عنوان کرد: «اگر رژیم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، از آن استفاده خواهد کرد. تنها راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی قرار دادن تهدید نظامی معتبر روی میز است. و بعد از آن درباره توافقی طولانی‌تر و محکم‌تر با آن‌ها مذاکره شود».

گفتنی است بنیامین نتانیاهو رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی سخنرانی لاپید در سازمان ملل را پر از ضعف، شکست و سرافکندگی خواند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی