عرضه سومین ملک شهرداری تهران در بورس کالا/ خلع ید عده‌ای خاص از اموال بیت‌المال


عرضه سومین ملک شهرداری تهران در بورس کالا/ خلع ید عده‌ای خاص از اموال بیت‌المال

سومین ملک شهرداری تهران بزودی در بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، عرضه دو ملک شهرداری تهران در بورس به صورت موفقیت‌آمیزی طی هفته‌های گذشته انجام شده و همین مساله نیز موجب ادامه دار بودن این طرح شده است.

۲۳ شهریور نخستین عرضه دو ملک شهرداری تهران در قالب آپارتمان‌های غیرنوساز مسکونی در بورس کالای ایران انجام شد. قیمت پایه واحد آپارتمانی مسکونی ۱۰۵ متر مربعی (واقع در تهران، سعادت آباد) که ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود، پس از نزدیک به ۴۰ دقیقه رقابت خریداران، با قیمت ۱۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

همچنین واحد آپارتمانی مسکونی ۱۶۸ مترمربعی (واقع در تهران، سعادت آباد) با قیمت پایه ۱۶.۵ میلیارد تومان پس از ۴۰ دقیقه رقابت با قیمت ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله شد.

آنطور که معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران گفته است «دو ملک عرضه‌ شده در بورس کالا خانه مدیران شهرداری در سال‌های مختلف بوده که در مجتمع مسکونی اُپال منطقه ۲ قرار دارند؛ در واقع این املاک اموال بیت‌المال بود که در اختیار عده‌ای خاص قرار داشت و اکنون قرار است به منابع نقدی تبدیل و وارد خزانه شهرداری تهران شود. ‌

در هر حال این عرضه موفق موجب شد پای سومین ملک شهرداری نیز به بورس کالا باز شود و براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، قرار است یک ملک دیگر متعلق به شهرداری تهران روز ۱۷ مهر(واقع در نیاوران تهران، خیابان باهنر) به متراژ ۱۶۴.۹۴ متر مربع در تالار املاک و مستغلات بورس کالا عرضه می‌شود.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟