روش برق انداختن سینک ظرفشویی استیل چگونه است؟


محصولات اخوان از جمله سینک استیل را با روش‌های زیر همیشه براق نگه دارید. سینک‌های استیل مورد علاقه بسیاری از صاحبان خانه‌ها هستند. آنها براق و نسبت به بسیاری از گزینه‌های دیگر کلاسیک‌تر به نظر می‌رسند.

محصولات اخوان از جمله سینک استیل را با روش‌های زیر همیشه براق نگه دارید. سینک‌های استیل مورد علاقه بسیاری از صاحبان خانه‌ها هستند. آنها براق و نسبت به بسیاری از گزینه‌های دیگر کلاسیک‌تر به نظر می‌رسند. متریال استیل به علت دوام بالا شناخته شده است. با این حال، زمانی که کثیف می‌شوند کاملاً قابل توجه هستند. اگر فکر کرده‌‌اید که چگونه سینک استیل ضد زنگ خود را به شکوه اصلی و براقیت ابتدایی خود بازگردانید، این راهنمای ساده برای برق انداختن سینک ظرفشویی مخصوصا برای محصولات اخوان را مطالعه کنید.

استفاده از جوش شیرین

نمایندگی اخوان ، بهترین سینک‌های ظرفشویی استیل را به فروش می‌رساند. هنگام بررسی قیمت سینک اخوان می‌توانید این نوع محصولات را در مدل‌ها و ضخامت‌های مختلف خریداری کنید. اگر به دلیل استفاده طولانی مدت از سینک، براقیت آن کم شده است، استفاده از جوش شیرین بهترین راهکار است. جوش شیرین یکی از مواد جادویی در تمیز کردن سینک استیل است. سینک ظرفشویی را تا جایی که می‌توانید با یک لایه جوش شیرین در تمام سطح پر کنید.

این کار را روی یک سینک مرطوب انجام دهید که به چسبندگی جوش شیرین کمک می‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که دیواره‌های سینک را کامل بپوشانید. توجه داشته باشید از اسکرابر ساینده استفاده نکنید چرا که به سینک شما آسیب می‌رساند و باعث زنگ زدگی می‌شود. حتی قسمت زبر یک اسفنج معمولی آشپزخانه نیز می‌تواند بیش از حد ساینده باشد. بهتر است، از قسمت نرم‌ یک اسفنج یا پارچه برای پخش کردن جوش شیرین و تمیز کردن سینک استفاده کنید.

روش برق انداختن سینک ظرفشویی استیل چگونه است؟

استفاده از سرکه سفید

قیمت سینک اخوان با توجه به ضخامت و کیفیت نوع استیل کاربردی، متفاوت است. قطعا سینک با استیل درجه یک می‌تواند براقیت خود را بیشتر حفظ کند و کمتر دچار لکه و کثیفی شود. واکنش سرکه سفید و جوش شیرین برای تمیز کردن لکه‌های آب و براقیت بیشتر سینک و همچنین رفع گرفتگی مجرای فاضلاب معجزه می‌کند. بهتر است قبل از آبکشی جوش شیرین، زمانی که جوش شیرین در سینک وجود دارد از سرکه سفید استفاده و واکنش شیمیایی را تماشا کنید.

سرکه و جوش شیرین شروع به حباب زدن می‌کنند که به تمیز کردن کامل سینک استیل، حذف لکه‌های آب و در نهایت برق انداختن سینک منجر می‌شود. بهتر است سرکه را از طریق یک بطری اسپری کنید، تا به طور یکنواخت روی سینک پاشیده شود. این محصول به دلیل اینکه دارای اسیدیته مناسبی است می‌تواند لکه‌ها، چربی‌ها و کثیفی‌ها را بدون ایجاد آسیب از بین ببرد. اگر سینک همچنان کثیف به نظر می‌رسد یا محلول جوش شیرین و سرکه، قهوه‌‌ای رنگ می‌شود، ممکن است بخواهید مراحل شستشو را دوباره تکرار کنید.

استفاده از روغن

پیشنهاد نمایندگی اخوان به شما این است که کمی روغن کمک زیادی به درخشش بیشتر سینک استیل شما می‌کند. در نهایت، آخرین مرحله برای عالی جلوه دادن سینک این است که سینک را با استفاده از یک پارچه و چند قطره روغن که می‌تواند روغن زیتون باشد جلا دهید و برق بیاندازید. این کار باعث می‌شود تا مقداری درخشندگی به سینک استیل اضافه شود و همچنین یک لایه محافظ برای تمیزتر ماندن سینک ظرفشویی برای مدت طولانی‌تری ایجاد می‌کند. یک نکته مهم در اینجا این است که شما روغن زیتون بسیار کمی لازم دارید.

اگر روغن زیادی اضافه کنید، سینک شما به جای براق شدن، چرب به نظر می‌رسد. اگر مقدار زیادی از روغن استفاده کردید کافیست از یک حوله تمیز برای پاک کردن روغن اضافی استفاده کنید. نکته دیگر این است که در حالی که روغن زیتون می‌تواند سینک استیل را عالی جلوه دهد، باید از آن فقط برای سینک استفاده شود و از تمیز کردن شیرآلات خودداری کنید. چرا که وقتی می‌خواهید دستان خود را بشویید یا یک لیوان آب بنوشید، روغن به دستان شما منتقل می‌شود.

چند نکته برای برق انداختن سینک استیل

  • هرگز از برس‌های سیمی روی سینک استیل استفاده نکنید. آنها صفحه استیل را به راحتی ساییده و می‌توانند منجر به زنگ زدگی شوند.
  • به طور منظم سینک را بشویید تا کلریدهای موجود در پاک کننده‌ها بر درخشندگی سینک استیل تأثیر نگذارد.
  • هرگز ظروف چدنی یا استیل را برای مدت طولانی در سینک استیل قرار ندهید. رطوبت می‌تواند منجر به لکه شدن و زنگ زدگی سطح شود و از براقیت سطح کاسته شود.
  • برای ایجاد براقیت بیشتر هرگز پاک کننده‌ها را با یکدیگر مخلوط نکنید زیرا برخی از محصولات برای ایجاد گازهای خطرناک واکنش نشان می‌دهند.

اگر قصد خرید سینک ظرفشویی را دارید، محصولات اخوان را از نمایندگی‌های مجاز اخوان مثل سازه کالا با قیمت مناسب خریداری کنید. سینک‌های استیل این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند تا سال‌ها بدون هیچ گونه افت کیفیتی قابل استفاده باشند. از آنجایی که سینک ظرف شویی در طول روز مرتب مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهتر است برای تمیز کردن آن از روش‌هایی استفاده کنید که همیشه سطح سینک براق و درخشان باشد. استفاده از جوش شیرین و سرکه بهترین ترکیب برای از بین بردن لکه آب، کثیفی و براقیت بیشتر هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها