بازی کلش آف کلنز و شبکه اجتماعی لینکدین در ایران فیلتر شدند


بازی کلش آف کلنز و شبکه اجتماعی لینکدین در ایران فیلتر شدند

موج جدید فیلترینگ در ایران آغاز شد. وزارت ارتباطات پس از مسدودسازی اینستاگرام و واتس اپ به تازگی بازی کلش آف کلنز و شبکه اجتماعی لینکدین را نیز در ایران فیلتر کرد.طی روزهای گذشته علاوه بر اینکه وزارت ارتباطات دسترسی کاربران در بسیاری از نقاط کشور...

موج جدید فیلترینگ در ایران آغاز شد. وزارت ارتباطات پس از مسدودسازی اینستاگرام و واتس اپ به تازگی بازی کلش آف کلنز و شبکه اجتماعی لینکدین را نیز در ایران فیلتر کرد.

طی روزهای گذشته علاوه بر اینکه وزارت ارتباطات دسترسی کاربران در بسیاری از نقاط کشور را به اینترنت موبایل و ثابت محدود کرد، اخیرا موج جدیدی از فیلترینگ نیز در ایران آغاز شده و این وزارتخانه پس از فیلترینگ سایت‌ها و پلتفرم‌های محبوبی چون اینستاگرام و واتس اپ به تازگی بازی کلش آف کلنز و شبکه اجتماعی لینکدین را نیز در ایران فیلتر کرد.

فیلتر بازی کلش آف کلنز و لینکدین

گزارش‌های کاربران حاکی از آن است از روز شنبه 2 مهر 1401 دسترسی کاربران با آی پی ایران به بازی Clash of Clans و شبکه اجتماعی لینکدین مسدود شده و کاربران فقط با تغییر آی پی و استفاده از فیلتر شکن می‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. گفتنی است این بازی تنها بازی سوپرسل در ایران محسوب می‌شود که فیلتر شده؛ چراکه کاربران کماکان با آی پی ایران می‌توانند به بازی‌های کلش رویال و براول استارز دسترسی داشته باشند.

بازی کلش آف کلنز و شبکه اجتماعی لینکدین در ایران فیلتر شدند

هرچند هنوز دلیل فیلترینگ بازی کلش آف کلنر اعلام نشده، اما احتمال دارد قابلیت گفتگو کاربران در این بازی باعث شده مسئولان مربوطه برای قطع دسترسی ارتباط به کاربران آن را فیلتر کنند. فیلترینگ شبکه اجتماعی لینکدین نیز این موضوع را تایید می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران