هشدار بنیاد بین‌المللی قدس نسبت به خطرات پیش روی مسجد الاقصی


هشدار بنیاد بین‌المللی قدس نسبت به خطرات پیش روی مسجد الاقصی

بنیاد بین‌المللی قدس نسبت به خطرات پیش روی مسجد الاقصی هشدار داد و علمای امت اسلامی را به تاکید مجدد بر اجماع سراسری بر سر اصول خود در این مسجد و مقابله با تلاش‌های دشمنان برای تخریب این مسجد و ساخت معبد کذایی یهود بر روی خرابه‌های آن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این بنیاد بین‌المللی طی بیانیه‌ای تاکید کرد که مسجد الاقصی با خطر اشغال توسط صهیونیست‌ها مواجه است و آن‌ها در سه جهت برای رسیدن به هدف خود تلاش می‌کنند که عبارت است از: تقسیم زمانی و تقسیم مکانی مسجد الاقصی و بسترسازی برای تاسیس معبد کذایی از طریق برگزاری مناسک تلمودی در این مسجد مبارک.
در این بیانیه آمده است که انتظار امت از علما در این شرایط حساس این است که ساکت ننشینند، زیرا پایبندی به حقوق و حفظ اصول و مبانی، ضامن جلوگیری از نابودی هویت قدس و مسجد الاقصی خواهد بود و اجازه نخواهد داد دشمن اشغالگر نبرد آغاز شده را به نفع خود یکسره کند.
بنیاد بین‌المللی قدس بار دیگر تاکید کرد که مسجد الاقصی شامل تمامی دیوارها و محوطه‌های آن می‌شود و به هیچ وجه قابل تجزیه نیست و از جمله 3 مسجد مبارک و مقدس در سرتاسر جهان است و به هیچ وجه قابل تقسیم با صهیونیست‌های اشغالگر نیست.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا