دعوت ائمه جماعات تهران برای حضور در اجتماع « امت رسول الله (ص)»


دعوت ائمه جماعات تهران برای حضور در اجتماع « امت رسول الله (ص)»

ائمه جماعات تهران در بیانیه‌ای در پی هجمه‌ها و هنجارشکنی‌های اخیر که از سوی دشمنان نظام و انقلاب صورت پذیرفت از مردم برای حضور در «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ائمه جماعات مساجد استان تهران در بیانیه‌ای در پی هجمه‌ها و هنجارشکنی‌های اخیر که از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی صورت پذیرفت و در پی فراخوان‌های صورت گرفته از مردم برای حضور در «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» دعوت کردند. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«یُخَادِعُونَ ٱللَّهَ وَٱلَّذِینَ ءَامَنُوا وَمَا یَخدَعُونَ إِلَّا أَنفُسَهُم وَمَا یَشعُرُونَ» سوره بقره‌آیه ۹

دشمنان خبیث و قسم‌خورده اسلام و نظام مقدّس جمهوری اسلامی به بهانه همدردی با درگذشت یک بانوی محترم هموطن، یکبار دیگر با استفاده از تمام ظرفیتِ منحوس خود به میدان آمده و به مقدّسات و آرمان‌های متعالی ملّت رشید و سرافراز ایران اسلامی اهانت کردند. عوامل خائن و وطن‌فروش آنان با ارتکاب پست‌ترین رفتارهای خشونت‌آمیز و منزجرکننده که تداعی‌کننده اعمالِ پلید منافقین و گروه‌های تروریستی شکست خورده در آغازین روزهای انقلاب هست، امنیت و آرامش روانی مردم و جامعه را نشانه گرفته‌اند.

بدون شک این حرکتِ ددمنشانه معاندان دین و نظام اسلامی، همچون دیگر توطئه‌های آنان محکوم و منجر به شکست مفتضحانه خواهد شد، لکن این سوال مطرح است که چرا در این مقطع، دشمنان خبیث و پلید جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از برخی عوامل خودفروخته و پیاده‌نظام داخلی، دست به چنین حماقتی زده است؟ با توجّه به اینکه استکبار جهانی در سراشیبی افول قرار گرفته، لذا چاره‌ای جز دست و پا زدن اینگونه‌ای ندارد.

در اینجا لازم است به برخی از انگیزه دشمنان در راه اندازی اغتشاشات جاری اشاره کنیم:

- عصبانیت محور عبری، غربی و عربی از حرکت تمدّن ساز اربعین و ناکامیشان از ایجاد اختلال در این اجتماع بی‌بدیل
- ‏پیشگیری از توفیقات امیدبخش دولت کریمه انقلابی و تبدیل آن به دولت الگوی بی‌نظیر انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران
- ‏ایجاد انحراف در افکار و ذهنیت جهانیان از سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا، انگلیس، اسرائیل جعلی و غاصب خون آشام (زن و کودک کش)
- دمیدن در آتش جنگ آذربایجان با ارمنستان با هدف بستن مسیر پیشرفت راهبردی ایران
- ‏پیشگیری از سرعت هم‌افزایی ایران اسلامی با همسایگان و بهره‌برداری از ظرفیت‌های منطقه‌ای
- ‏به حاشیه بردن فتنه مشروعیت بخشی به اسرائیل به دست حاکمان خائن عرب
- نشانه رفتن عزّت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی و تضعیف جبهه مقاومت و تقویت جریانات ضدّ انقلاب و تجزیه طلبان ایران اسلامی و…

به یقین دوران حاکمیت قلدرمآبانه استکبار با هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی امّت همیشه در صحنه، رو به افول و اضمحلال بوده و دیگربار عواملِ فریب خورده داخلی آنان رسوای عام و خاص شده و منکوب شدن‌شان عبرتی درس آموز خواهد شد.

ما ائمّه جماعات مساجد استان تهران، ضمن گرامیداشت ایّام الله هفته دفاع مقدّس، اغتشاش علیه دستاوردهای مقدّس انقلاب اسلامی، اهانت بی‌شرمانه مزدوران و منافقان داخلی به مقدّسات و هتک حرمتِ قرآن کریم، مساجد و بقاع متبرّکه و همچنین جسارت به پرچم مزیّن به نام خداوند تبارک و تعالی را محکوم کرده و از نیروهای خدوم و مجاهد نظامی و انتظامی که با صبر و شکیبایی و متانت، درصدد خنثی نمودن توطئه دشمنان ایفا نقش می‌نمایند، تقدیر و تشکّر می‌نمائیم و بر روان پاکِ شهدای مظلوم مدافع امنیت درود فرستاده، از مسئولین محترم قضائی مصرّانه درخواست می‌کنیم با توجّه به مطالبه آحاد جامعه، با عوامل هتّاک و خبیثِ توهین‌کننده به مقدّسات و برهم زنندگان امنیت و آرامش عمومی جامعه برخورد قاطع نموده و آنان را به سزای جنایت خویش برسانند.

همچنین از آحاد شریفِ ملّت غیور و حماسه‌ساز دعوت می‌کنیم همراه با خانواده در اجتماعِ عظیم مردمی امّت رسول الله صلّی الله علیه و آله و سلّم از ساعت ۱۶ عصر یکشنبه سوّم مهرماه مقارن با روز ۲۸ صفر، در میدان انقلاب اسلامی حضور به‌هم رسانده تا در این روز بار دیگر همنوا و همگام با هم، ارادت خاضعانه خود را به ساحت نورانی حضرت ختمی مرتبت و خاندان طاهرینش تقدیم نمائیم.

یادآور می‌شود؛ «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» فردا یکشنبه سوم مهرماه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و تجمع کنندگان در بخشی از مراسم راهپیمایی نیز می‌کنند که این راهپیمایی از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان انقلاب ادامه خواهد شد. مردم همچنین از ۴ مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در مراسم حاضر خواهند شد و در پایان نیز از سخنرانی حجت الاسلام حاج علی اکبری بهره خواهند برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس