پیام مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری برای آغاز سال تحصیلی


پیام مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری برای آغاز سال تحصیلی

محمدحسین اسماعیلی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، متن پیام مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به شرح زیر است:

بار دیگر فصل روشن مهر از راه می‌رسد و صحیفه نورانی معرفت با سر انگشت تکاپو ورق می‌خورد و دروازه‌های آسمانی بینش و دانایی به روی صد‌ها هزار دانش پژوه آغوش می‌گشایند. همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، ماه مهر یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

اول مهرماه روز جنب و جوش دانش‌آموزان شاد، روز معلم‌های صبور و مهربان، روزی که همه دیوار‌ها، میز‌ها و صندلی‌های مدرسه آماده شده‌اند به روی اهالی درس و دانش لبخند می‌زنند.

ماه مهر، ماه شکوفه ریزان گلبرگ‌های گل سرخ زندگی عالمانه و فرهیختگی برای همه جویندگان علم و دانش است. ماه مهر، ماه تندیس استمرار پایداری و استقامت برای جویندگی است.

چه شعف‌انگیز است نم نم بارش قطرات علم و دانش و طراوت نسیم روح‌انگیز آن برای شکفتن غنچه های‌اندیشه انسان‌های به انتظار نشسته در پگاه میلاد فصل علم و دانش.

چه زیباست فرارسیدن این ماه نورانی و حیات بخش که از گذشته‌های دور، نیاکان ما با آمدنش ردای مباهات به تن می‌کردند و با نگاهی سرشار از مهربانی به انتظار آمدنش اشک شوق جاری می‌کردند.

آغاز سال تحصیلی جدید را به همه معلمان، استادان و دانش‌آموزان خلاق و آینده ساز کشورمان به ویژه هنرستان‌های هنر‌های زیبا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. با‌امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانایی مرز‌های جدید علم و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و‌ایمان، قله‌های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام‌های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سر افراز و سربلند سازیم.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید