واکنش معنادار اسطوره استقلال به حکم جنجالی کمیته انضباطی


واکنش معنادار اسطوره استقلال به حکم جنجالی کمیته انضباطی

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت : باشگاه باید اعتراض کند تا رسیدگی کنند و اگر باز هم به خانواده‌ام توهین کنند، عکس‌العمل نشان می‌دهم و اگر ناراحت هستند، بروند محیط ورزشگاه‌ها را درست کنند.

پیروز قربانی درباره اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را به دلیل تخلف در بازی تیم‌های شهرداری آستارا و خلیج فارس ماهشهر از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از حضور در همه ورزشگاه‌ها محروم کرده است، اظهار داشت: در این بازی با برخی تماشاگران درگیر شدم، چون وقتی ناسزا دادند، نتوانستم نگاه‌شان کنم! برای من این محرومیت مهم نیست ولی خدا را شکر سرعت رسیدگی کمیته انضباطی بالا رفته است.

وی در مورد فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی برای اعتراض به رأی صادره تصریح کرد: باشگاه باید اعتراض کند تا رسیدگی کنند. اگر باز هم به خانواده‌ام توهین کنند، عکس‌العمل نشان می‌دهم. اگر ناراحت هستند، بروند محیط ورزشگاه‌ها را درست کنند.

این کارشناس فوتبال در خصوص برتری یک بر صفر تیم ملی برابر اروگوئه در دیداری تدارکاتی در اردوی اتریش گفت: تیم ملی خوب بود و خیلی خوب هم بازی کرد. تغییرات این تیم با بازگشت کارلوس کی‌روش محسوس بود. طبیعتاً ضعف‌هایی وجود دارد اما نکات مثبت بیشتر بود. تیم بین‌المللی خوبی داریم و ایران تیم کمی نیست. بیشتر بازیکنان ما لژیونر و باتجربه هستند.

واکنش معنادار اسطوره استقلال به حکم جنجالی کمیته انضباطی

قربانی در پاسخ به این پرسش که چه چیزی باعث امیدواری او به تیم ملی شده است، گفت: نظمی که تیم ملی برابر اروگوئه داشت، به خصوص ساختار دفاعی که خیلی خوب بود. حالا باید دید این تیم در جام جهانی چه کار خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها