دانش آموزان فارس پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را جدی بگیرند


دانش آموزان فارس پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را جدی بگیرند

شیراز - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانش آموزان باید تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری و تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس رضائیان زاده در نشست ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه با تاکید بر ضرورت تکمیل زنجیره واکسیناسیون از سوی مردم گفت: با توجه به بازگشایی مدارس توصیه می‌شود ضمن رعایت فاصله فیزیکی و تهویه مناسب در مدارس، خانواده‌ها نیز واکسیناسیون کودکان خود علیه کرونا را جدی بگیرند و دانش آموزان نیز در رعایت شیوه نامه‌های بهداشت فردی کوشا باشند.

او از دانش آموزان خواست: ضمن استفاده از ماسک در فضاهای بسته مانند کلاس درس، شست و شوی صحیح و مستمر دست‌ها را به ویژه پیش از خوردن و آشامیدن انجام دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس افزود: در حال حاضر تزریق واکسن کرونا در فارس، به ترتیب به 94.1 درصد در نوبت نخست، 88.1 درصد در نوبت دوم، 50.11 درصد در نوبت سوم و 4.14 د ۴ و ۱۴ درصد در دوز یادآور رسیده است.

رضائیان زاده از مردم خواست: با توجه به اینکه چرخه‌های انتقال ویروس همچنان در جامعه وجود دارد، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق