بیش از 14 زائر از طرح همسفران خورشید بهره‌مند شدند


بیش از 14 زائر از طرح همسفران خورشید بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهدی، ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات کشور، با اشاره به خدمات امداد و نجات به زائران امام رضا (ع) همزمان با دهه پایانی صفر توسط جمعیت هلال احمر و به میزبانی خراسان رضوی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۵۹ زائر...

بیش از 14 زائر از طرح همسفران خورشید بهره‌مند شدندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهدی، ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات کشور، با اشاره به خدمات امداد و نجات به زائران امام رضا (ع) همزمان با دهه پایانی صفر توسط جمعیت هلال احمر و به میزبانی خراسان رضوی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۵۹ زائر به صورت سرپایی از خدمات پانسمان، درمان تاول، شستشوی زخم و توزیع دارو بهره‏مند شدند.
وی افزود که ۲۱۷۸ پماد و سرم و نیز ۱۲ هزار و ۷۹۴ قرص و کپسول در بین زائران توزیع شد، ۱۲ زائر نیز برای درمان نیاز به انتقال به مراکز درمانی پیدا کردند. ۱۱ هزار و ۳۹۶ زائر از خدمات تست قند و فشار خون بهره‌مند شدند.
ولی پور عنوان کرد: در این مدت زمان، ۹۵۸۰ عدد ماسک، ۱۱۵۲ اسپری ضدعفونی کننده، ۱۰۵۵ بطری آب معدنی، ۱۳۳۵ قرص نان و ۶۱۵ هزار بسته آموزشی در میان زائران توزیع شده است.
لازم به ذکر است که هماهنگی برای برپایی اردوگاه اسکان توسط جمعیت در دو منطقه جهان‌شهر و پارک ریحانه و به ظرفیت ۳۳۰ فرد درنظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط