فرهنگ سازی ترافیک در مدارس


فرهنگ سازی ترافیک در مدارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "علی همه خانی" صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می‌شد حضور یافت و در خصوص نقش فرهنگ سازی اولیاء مدارس و دانش آموزان در امر ترافیک توضیحاتی را ارائه...

فرهنگ سازی ترافیک در مدارسبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "علی همه خانی" صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می‌شد حضور یافت و در خصوص نقش فرهنگ سازی اولیاء مدارس و دانش آموزان در امر ترافیک توضیحاتی را ارائه کرد.
سرهنگ همه خانی گفت: موضوعی که برای پلیس حائز اهمیت است حضور حداکثری پلیس و هم سایر سازمان‌ها مانند اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو است که با حضور ۱۰۰ درصدی آن‌ها بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه بدهیم.
وی افزود: کاهش زمان سرویس دهی تاکسی، اتوبوس و مترو یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند به کاهش ترافیک کمک کند و دانش اموزان بتوانند راحت‌تر به مقصد خود برسند.
سرهنگ همه خانی بیان داشت: طرح ویژه‌ای که پلیس در سال ۱۴۰۱ دارد که بسیار تاثیرگذار است حضور در مدارس است که از همان روز‌های اول این اقدامات صورت می‌گیرد و در حال حاضر تعدادی از همکاران بنده در مسیر مدارس هستند که هم تبریکی به مناسبت سال تحصیلی جدید داشته باشند و یک مطلب آموزشی در خصوص قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به این عزیزان آموزش دهند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بیان داشت: موضوع حضور پلیس در مدارس که مطرح می‌شود به این صورت است که به دنبال پلیس؛ همیار پلیس و همه طیف‌ها مانند همیار جوان، همیار نوجوان، فرهنگیار و بانوان فرهنگیار در مدرسه به طور جد حضور یابند تا بتوانند به ما کمک نمایند.
وی گفت: اقدامات و آموزش‌های اولیاء مدارس و دانش آموزان نیز بسیار حائز اهیمت است. هر آموزگار و یا هر دبیری می‌تواند در سر کلاس درس خود یک تا ۵ دقیقه اگر بتواند به بحث آموزش ترافیک و فرهنگ سازی در این خصوص اقدام نماید. این دقایق را اگر روی هم بگذاریم در طول سال عددی قابل توجه برای بحث آموزش خواهد شد چرا که این سنین بهترین سن برای بحث یادگیری و آموزش فرهنگ ترافیک است که ان شاءالله با طرح ویژه‌ای که پلیس برای حضور در سطح مدارس دارد بتوانیم به نتایج عالی برسیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط