جدیدترین فیلم جنجالی از منشوری های مهناز افشار ! / خانم بازیگر بی غم ایران !


جدیدترین فیلم جنجالی از منشوری های مهناز افشار ! / خانم بازیگر بی غم ایران !

رکنا : مهناز افشار که دیگه همه لایف استایل و سبک لباسش شده اونور آبی، به تازگی ویودیویی منتشر کرد که در حال یادگیری تنیس می باشد!

به گزارش رکنا ، مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ بازیگر ایرانی است.مهناز افشار حرفهٔ بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و سال بعد با بازی در فیلم دوستان به سینما نیز راه یافت.مهناز افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.مهناز افشاربرای بازی در دارکوب و قسم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شده‌است.مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند.

مهناز افشار از بازیگرای مشهور و با استعداد ایرانی می باشد که این روزا در خارج از ایران به سر میبره و از استعدادش که هیچ کلا هیچ کار مفیدی انجام نمیده و همانند یک خانوم خونه دار که عشششق عکاسی داره فقط و فقط از خودش عکس منتشر میکنه. مهناز افشار دیگه چند سالی میشه که رنگ ایرانو ندیده اما خب با مردم کاملا در ارتباطه و از طریق همون اینستاگرام هوادارن بسیااار زیادی رو جذب خود کرده. مهناز افشار بعد از رفتن بسیار آرام تر از شخصیت داخل ایرانش شد که خب خیلیا میگن به دلیل دلتنگیش بوده!

منبع : شایا نیوز


حجم ویدیو: 1.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک روش ساده برای حفظ ارزش دارایی در زمان بحران