ولایتمداری امام حسن مجتبی(ع) مورد توجه بچه های مسجد باشد


ولایتمداری  امام حسن مجتبی(ع) مورد توجه بچه های مسجد باشد

قلندری گفت: همه زندگی امام حسن مجتبی(ع) وقف ولایت و ولایتمداری بود اکنون در عصر حاضر باید ولایتمداری و در مسیر ولایت بودن آن حضرت مورد توجه بچه های مسجد باشد.

عقیل قلندری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن زندگی اهل بیتی در جامعه و در مسیر ولایت و رهبری و ائمه اطهار(ع) بودن مساله مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود و باید کانون مساجد به عنوان نهاد انقلابی در این بخش فرهنگ سازی کنند.

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر افزود: امروز در دوران سختی قرار گرفته ایم که دشمن از هر سمت و سویی در حال سمپاشی کردن علیه انقلاب و ولایت و رهبری است و باید آگاهانه عمل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ایستادگی در برابر استکبار و استعمار آمریکا و اسرائیل درسی است که از ائمه اطهار(ع) گرفته ایم و مردم باید با اطاعت پذیری از ولایت در مقابل دشمنان بایستند و کوتاه نیایند و مملکت خودشان را در اختیار آنها قرار دهند.

قلندری گفت: همه زندگی امام حسن مجتبی(ع) وقف ولایت و ولایتمداری بود و اکنون هم ولایتمداری و در مسیر ولایت بودن مهمترین درس بچه مسجدی ها از زندگی امام حسن(ع) است.

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر افزود: مردم دوران امامت امام حسن(ع) با قرار گرفتن در مسیر دشمن؛ به نابودی رسیدند و مردم ما هم اگر در مسیر ولایت نباشند؛ سرنوشت بهتری از مردم دوران امام حسن (ع) نخواهند داشت.

وی یادآور شد: الگوگیری از سیره امام حسن(ع) و اهل بیت در زندگی، می‌تواند سبب هوشیاری مسلمانان در جامعه و افزایش آگاهی و هوشیاری در برابر دشمن باشد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...