اسپانیا 1-2 سوئیس؛ صدرنشینی از دست رفت


اسپانیا 1-2 سوئیس؛ صدرنشینی از دست رفت

تیم ملی اسپانیا در خانه خود با نتیجه 1-2 مغلوب سوئیس شد تا کارش برای صعود به نیمه نهایی دشوار شود.

به گزارش "ورزش سه"، لاروخا تا پیش از دیدار امشب صدرنشین گروه بود، اما شکست برابر سوئیس و برتری پرتغال در خانه چک باعث شد شاگردان فرناندو سانتوس با یک تساوی در بازی پایانی در پرتغال نیز بتوانند راهی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شوند.

تیم ملی سوئیس بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو حمله در دقیقه 20 به گل اول رسید. ارسال وارگاس در دهانه دروازه به مانوئل آکانجی رسید و مدافع جدید سیتی توانست دروازه تیم ملی اسپانیا را باز کند.

اسپانیا 1-2 سوئیس؛ صدرنشینی از دست رفت

اسپانیا در صدد جبران برآمده و دقایقی بعد فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه پدری دقیق نبود و در اختیار یان سومر قرار گرفت. در ادامه سوئیس به خوبی توانست نیمه اول را کنترل کند و در نهایت آنها با همان برتری 0-1 راهی رختکن شدند.

لاروخا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 55 موفق شد به گل تساوی دست یابد. روی پاس مارکو آسنسیو، یوردی آلبا در سمت چپ محوطه جریمه تیم ملی سوئیس صاحب موقعیت شد و با ضربه ای محکم به طاق دروازه، گل تساوی را به ثمر رساند.

اسپانیا 1-2 سوئیس؛ صدرنشینی از دست رفت

اما سوئیس خیلی زود دوباره تبدیل به تیمی هجومی شده و دقایقی بعد به گل دوم رسید. روی ارسال ضربه ایستگاهی وارگاس و اثرگذاری مانوئل آکانجی، توپ در دهانه دروازه به اریک گارسیا برخورد کرد و وارد دروازه تیم ملی اسپانیا شد.

اسپانیا 1-2 سوئیس؛ صدرنشینی از دست رفت

در ادامه و با ارسال ویدمر بود که سوئیس فرصت داشت به گل سوم نیز برسد، اما ضربه اول وارگاس تبدیل به گل نشد و ضربه دوم او را نیز پائو تورس و اریک گارسیا به زحمت دفع کردند. تلاش شاگردان لوییس انریکه برای زدن گل تساوی در ادامه نتیجه ای در پی نداشت و آنها در این دیدار حساس مقابل سوئیس 1-2 مغلوب شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟