رزمایش کمک مومنانه مسجد علوی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود


رزمایش کمک مومنانه مسجد علوی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

رزمایش کمک مومنانه اهالی مسجد علوی با هدف توزیع بسته‌های ارزاق و لوازم‌التحریر میان نیازمندان، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، رزمایش کمک مومنانه اهالی مسجد علوی (واقع در خیابان پیروزی، خیابان بستان منش) با هدف توزیع بسته های ارزاق و لوازم التحریر میان نیازمندان، امروز (پنجشنبه، ۳۱​ شهریور ماه) و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می شود. خیریه و گروه جهادی مسجد علوی برای انجام این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی، حدود یکصد میلیون تومان کمک های مردمی را جمع آوری کردند.

این گزارش می افزاید، نمایشگاه عکس و ایستگاه فرهنگی با هدف عرضه محصولات مرتبط با حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت از روز سی و یکم شهریور ماه تا روز ششم مهرماه در مسجد علوی برپا می شود.

بنا بر این گزارش، مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز در روز یکشنبه، سوم مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و در شام رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، با سخنرانی یکی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روایت گری و مداحی برگزار می شود.

این گزارش می افزاید، مراسم شهادت امام رضا (ع) در روزهای دوشنبه، چهارم مهرماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و سه شنبه، پنجم مهرماه، پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد علوی تهران برگزار می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا