برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا(ع) در وین


برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا(ع) در وین

مرکز اسلامی امام علی(ع) مجلس عزاداری را به مدت سه روز به مناسبت ارتحال نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در وین برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از iraaqi، به مناسبت ارتحال نبی اکرم، پیامبر حمت و مهربانی حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، مرکز اسلامی امام علی(ع) وین در اتریش مجلس عزاداری و سوگواری را به همین مناسبت از دوم مهر 1401 مطابق با 24 سپتامبر 2022 میلادی تا چهارم مهر 1401 مطابق با 26 سپتامبر 2022 میلادی در سالن اجتماعات این مرکز برگزار می کند.

برهمین اساس، مراسم عزاداری ارتحال پیامبر اکرم(ص) شنبه دوم مهر 1401 مطابق با 24 سپتامبر 2022 میلادی، مراسم عزاداری شهادت کریم آل طه حضرت امام حسن مجتبی(ع) یکشنبه سوم مهر 1401 مطابق با 25 سپتامبر 2022 میلادی و مراسم عزاداری امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دوشنبه چهارم مهر 1401 مطابق با 26 سپتامبر 2022 میلادی همزمان با اذان مغرب برگزار می شود.

در این مراسم «حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی» درباره شخصیت و سیره و زندگی رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) سخنرانی می کند. «سید محسن بنی فاطمی» از مرثیه خوانان اهل بیت (علیهم السلام) نیز به به همین مناسبت به نوحه خوانی و مرثیه خوانی اقدام می کند.

گفتنی است، وفات پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم» با شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) مصادف با 28 صفر و شهادت امام رضا(ع) مصادف با 30 صفر است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا