فراخوان شخصیت های بحرینی برای تحریم انتخابات آتی در این کشور


فراخوان شخصیت های بحرینی برای تحریم انتخابات آتی در این کشور

شخصیت های بحرینی برای تحریم انتخابات پارلمانی این کشور فراخوان دادند و بر ادامه مبارزه مسالمت آمیز تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرآة البحرین، جمعی از شخصیت های بحرین برای تحریم انتخابات پارلمانی که قرار است دوازدهم نوامبر آینده در بحرین برگزار شود، فراخوان دادند.

شخصیت های دینی و دانشگاهی در بیانیه ای اعلام کردند: دوره های پیشین قانونگذاری صوری و ظاهری بود. هیچ کدام از آنها نتوانستند برای شهروندان امکان استفاده کامل و واقعی از حق سیاسی شان را فراهم کنند.

در این بیانیه آمده است: در طول 20 سال گذشته، نقش این نهاد به عنوان ابزاری تثبت شده است که خاندان حاکم علیه ملت استفاده می کند.

براساس این بیانیه، قانونی کردن سیاست های سیستم مالی و مالیاتی و حمایت از فساد و مفسدان و تصویب سیاست های سرکوبگرانه این رژیم به عادی سازی با رژیم اشغالگر منجر شد.

در این بیانیه آمده است: انتخابات تزویری برای اراده مردمی است. از شهروندان خواست شد تا با تحریم این انتخابات صوری وحدت خود را حفظ کنند.

این شخصیت ها بر ادامه راه مبارزه برای احقاق حقوق از طریق روش های مسالمت آمیز تاکید کردند.

«دکتر عبدالهادی خلف» یکی از اعضای شورای ملی در سال 1973، «دکتر وفاق جلال فیروز» معاون پیشین جمعیت الوفاق، «دکتر سعید الشهابی» دبیرکل جنبش آزاد بحرین، «شیخ عبدالله الصالح» از علمای دین و معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی و «شیخ عبدالله الدقاق» رئیس حوزه علمیه بحرین از جمله امضاکنندگان این بیانیه هستند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد